تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کدام مسئولان مبتلا به کرونا شده‌اند؟ +اسامی

ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. تاکنون ۱۷ نفر از مقامات و مسئولان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد پنج نفر دار فانی را وداع گفتند.

ویروس کرونا

رویداد۲۴ ویروس کرونا همه‌گیر شده و مسئولان و مقامات را هم بی‌نصیب نگذاشته است. به گفته سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، از ۱۰۰ نفر نماینده مجلس که تست کرونا داده‌اند تست پنج نفر از آنها مثبت بوده. تاکنون محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده شبستر در مجلس دهم، سکینه الماسی نماینده حوزهٔ انتخابیهٔ کنگان، دیر، جم و عسلویه و منصوری نماینده ساوه اعلام کرده‌اند که مبتلا به کرونا هستند. البته مشخص نیست که این نماینده ها جزو ۱۰۰ نفری بوده‌اند که در مجلس تست داده‌اند یا خیر.

سیدعلی آقازاده منتخب رشت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به کرونا مبتلا شده است.

ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و دبیر ستاد ویژه مدیریت پیشگیری ویروس کرونا، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری، مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ تهران و محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از جمله مقاماتی هستند که به کرونا مبتلا شدند. رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار نیز به دلیل ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.


بیشتر بخوانید: آقایان مسئول چرا اصرار دارید مبتلا شدنتان به کرونا را علنی کنید؟


حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی از چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم نیز بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. همچنین مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت‌الله موسی شبیری زنجانی، چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. سید محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیز از دیگر مبتلایان ویروس کرونا بود که در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

فریدالدین حدادعادل پسر غلامعلی حدادعادل هم به ویروس کرونا دچار است و در قرنطینه به سر می‌برد. تست کرونای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در دولت یازدهم نیز مثبت بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
0
0
سکینه الماسی نماینده بندر ماهشهر نمی باشد و نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه است لطفا اصلاح نمایید
مدیر پایگاه رویداد24: ممنون از دقت نظر شما، اصلاح شد.
نظرات شما
پیشخوان