تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۸

مشکل بزرگ استقلال و فرهاد مجیدی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: آبی‌ها در این فصل کمبودهای زیادی دارند که شاید مهمترین آنها پول و زمین تمرین مناسب باشد.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴  تیم فوتبال استقلال در حالی هفته بیست و یکم لیگ برتر را پشت سر گذاشت که با ۲۰ بازی و ۳۶ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد و فاصله امتیازی این تیم با بالای جدول قدری نگران کننده شده است.

محمد نیک سیرت پیشکسوت آبی پوشان در همین خصوص اظهار داشت: هنوز بازیهای زیادی تا پایان فصل پیش رو است و مجیدی و هواداران نباید بابت از دست رفتن قهرمانی نا امید باشند.

وی افزود: در نیم فصل دوم این تیم های پایین جدولی هستند که معادلات جدول را تعیین می کنند. تیم هایی که برای سقوط نکردن تلاش می کنند و بازی کردن با آنها راحت نیست و امتیازات مهمی از تیم های بالای جدولی می گیرند. بر همین اساس قطعا بازیهایی که پرسپولیس با تیم های پایین جدولی دارد هم سخت و دشوار است و ممکن است آنها امتیازاتی از دست بدهند.

مهاجم پیشین آبی پوشان عامل از دست رفتن امتیازات مهم استقلال را مشکلاتی دانست که عمدتا ریشه در مدیریت در سالهای اخیر دارد و در این رابطه اظهار داشت: می گویند تیم خسته است و بازیکنان بر اثر خستگی بخشی از کارایی خود را از دست داده اند. اگر این فرضیه درست باشد باز هم باید ریشه آن را در سوء مدیریت گذشته دانست. وقتی در ابتدای فصل و در دوران نقل و انتقالات نتوانستند در پست های مختلف بازیکنان نزدیک به هم بگیرند، این عاملی می شود بر فشار آمدن به بازیکنان و افزودن میزان خستگی و بالا رفتن ضریب آسیب دیدگی. یا برگزار نشدن یک اردوی مناسب در نیم فصل و فقدان زمین تمرین مناسب.


بیشتر بخوانید: سه محکومیت جدید استقلال در فیفا!


نیک سیرت تصریح کرد: این تیم کمبودهای زیادی دارد که شاید زمین تمرین و پول را باید در اولویت این کمبودها و کاستی ها دانست. من امیدوارم فتح الله زاده که از تجربه خوبی در مدیریت برخوردار است بتواند با درایت و در اسرع وقت این کمبودها را جبران کند.

پیشکسوت آبی پوشان در خاتمه با اشاره به درگذشت ناگهانی سیامند رحمان فوق ستاره ورزش معلولان جهان گفت: از شنیدن این خبر شوکه شدم. دنیای ورزش یک فوق ستاره را از دست داد. همه دنیا منتظر بودند او در المپیک دست به کاری خارق العاده بزند که متاسفانه اجل به او مهلت نداد. جای سیامند رحمان در ورزش پر شدنی نیست و بعید است تا سالیان سال ورزشکاری بتواند رکورد او را جابجا کند. دعا می کنیم روحش شاد باشد و برای خانواده اش از خدای منان صبر مسئلت می نمایم. 

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان