تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵

افزایش ارتباط با کشورهای مختلف دنیا با هدف ر رشد و توسعه فوتبال ایران

نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در نشست معارفه مشاور امور بین الملل سابقه فعالیت خوب دپارتمان بین الملل را مطرح و افزایش ارتباط با کشورهای مختلف دنیا را با همکاری دکتر آصفی مهم دانست.
رویداد۲۴- علی کفاشیان در نشست معارفه مشاور بین الملل فدراسیون گفت: از حضور دکتر آصفی در فدراسیون فوتبال تشکر می کنم. البته در گذشته و در زمان حضور تیم ملی در جام جهانی 2014 نیز از تجارب ایشان استفاده کرده ایم. سابقه حضور ایشان در وزارت امور خارجه و فوتبال می تواند پشتوانه ای برای فعالیت های بین المللی فدراسیون فوتبال باشد. قطعاً با بینش و توجه ویژه دکتر آصفی می توانیم سیاست بین المللی فوتبال خود را متمرکز کرده و از تجارب ارزنده ایشان استفاده کنیم.
 
نایب رئیس فدراسیون در ادامه افزود: حدود 9 کرسی بین المللی در کنفدراسیون فوتبال آسیا و چندین عضو نیز در فیفا و فدراسیون غرب آسیا داریم. باید از این ظرفیت استفاده کرده و بتوانیم سیاست های کلان بین المللی خود را به خوبی پیاده کنیم.
 
علی کفاشیان خاطرنشان کرد: افزایش ارتباط با کشورهای مختلف دنیا همواره مدنظر فدراسیون فوتبال بوده و مهمتر از آن اجرایی کردن بندهای تفاهم نامه هاست که قطعاً می تواند تأثیر بسزایی در رشد و توسعه فوتبال ایران با استفاده از تجارب بین المللی سایر کشورها داشته باشد. موضوع دیگر افزایش کسب میزبانی ها، افزایش حضور و کُرسی های ایران در مجامع بین المللی و همچنین همکاری بیشتر با سفارت خانه های ایران برای پیشبرد سیاست های کلان فوتبال کشور برای ما اهمیت ویژه ای دارند.
 
وی در پایان گفت: در حال حاضر دپارتمان بین الملل فدراسیون به خوبی فعالیت می کند. با توجه به اینکه برخی از کارکنان دپارتمان در برگزاری و نظارت بر مسابقات بین المللی همکار AFC هستند و تجارب خوبی در این زمینه وجود دارد که این نشان از پویایی بخش دپارتمان بین الملل فدراسیون است و امیدوارم با حضور دکتر آصفی برنامه های بهتر و بیشتری را به مرحله اجرا برسانیم.

منبع: برنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان