تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

آزمایش کرونارایگان است

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انستیتو پاستور ایران در اطلاعیه ای اعلام کردند که آزمایش تشخیصی کرونا برای بیماران بستری رایگان است.

آزمایش کرونارایگان استرویداد۲۴دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد تست کرونا برای بیماران بستری شده در بیمارستان مسیح دانشوری بصورت کاملا رایگان انجام می شود.

تمامی خدمات درمانی که به بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان مسیح دانشوری و سایر مراکز درمانی و بیمارستانهای دولتی زیر مجموعه این دانشگاه بستری شده اند، بصورت کاملا رایگان ارایه می شود.

براساس این اطلاعیه تست کرونا صرفا برای بیماران علامت‌دار بستری شده در بیمارستان انجام می پذیرد و به هیچ عنوان برای بیماران سرپایی انجام نمی شود.

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شایعات موجود در فضای مجازی درخصوص انجام تست کرونا با دریافت مبلغ از افراد را تکذیب کرد و به هموطنان هشدار داد که به جای توجه به شایعات بی پایه و اساس، اخبار و اطلاعات صحیح در خصوص اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا را صرفا از طریق مجاری معتبر نظیر وب سایت دانشگاه ، صفحات و کانال رسمی دانشگاه دریافت کنند.

انستیتو پاستور ایران هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که انجام آزمایش کرونا در انستیتو پاستور ایران به صورت رایگان و بر روی نمونه های ارجاعی از بیمارستان های کشور انجام می شود.


بیشتر بخوانید: تست کرونای نمایندگان گرگان و ساوه در مجلس مثبت اعلام شد


متاسفانه در چند روز گذشته، عده ای در شبکه های مجازی با اعلام قیمت های غیر واقعی برای انجام آزمایش در انستیتو پاستور ایران، زحمات کارکنان آزمایشگاه های تشخیصی کرونا در انستیتو را تحت الشعاع این خبرسازی جعلی قرار داده اند. شکایت لازم به مراجع قضایی در این رابطه در دست اقدام است.

لازم به ذکر است که انجام آزمایش، صرفا در مورد افرادی انجام می شود که توسط پزشک و سیستم درمان بیمارستان شک ابتلا به کرونا برای آن ها مطرح باشد.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان