تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

واکنش ربیعی به شائبه تفاوت ابتلای مردم و مسئولان به کرونا

علی ربیعی درباره تفاوت ویروس کرونای مسئولان و مردم گفت: «مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از حضور آن‌ها در بین مردم است.»

ربیعی

رویداد۲۴ بعد از شیوع ویروس کرونا تعدادی از مسئولان و نمایندگان مجلس با انتشار سلفی‌های خود در فضای مجازی اعلام کردند که آن‌ها نیز به این ویروس مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برند. برخی افراد با تبعیض آمیز خواندن درمان مسئولان واکنش نشان دادند.

علی ربیعی، سخنگوی دولت این موضوع را رد کرد و گفت: واقعا اینطور نیست که در این خصوص بین مسئولین و مردم تفاوتی باشد. اتفاقا از روز اول من نوشتم که کرونا ویروسی است بی تفاوت که هیچ مرزی برای هیچ چیز قائل نیست. اتفاقا مبتلا شدن برخی از مسئولان دولتی به این بیماری خود نشان از سطح بالای تماس اجتماعی آن‌ها و حضورشان در بین مردم است و اینکه فاصله‌ای بین آن‌ها نیست.
بیشتر بخوانید: کرونا در تهران و سایر نقاط کشور کنترل نشده است
ربیعی افزود: حتی برخی هم در داخل و خارج از کشور این موضوع را دست مایه نقد قرار دادند که چرا مسئولانشان را نمی‌توانند حفاظت کنند. خود این موضوع نشان می‌دهد تلقی پیش آمده از ویژه بودن امکانات برای مسئولین صحیح نیست.

وی در پایان گفت: به هرحال باید توجه داشت که برخی پروتکل‌های حفاظتی برای مسئولان وجود دارد که لازم الاجرا است و مسئولین ناگزیر از تبعیت این پروتکل‌ها هستند که بخشی از آن هم ناظر به ملاحظات پیشگرانه از سرایت بیماری به سایرین است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ربیعی ، کرونا
نظرات شما
پیشخوان