تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس:

مدیران ورزش ایران دوست ندارند پرسپولیس و استقلال سروسامان بگیرند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یک لیوان پیش روی وزیر ورزش قرار دارد که چند اسم در آن است. هر از گاهی این اسامی را زیر و رو می‌کند و یک نفر را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب می‌کند. این یک چرخه تکراری است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس

رویداد۲۴ وحید قلیچ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، درباره جدایی انصاری‌فرد از این باشگاه گفت: با جدایی انصاری‌فرد هیچ اتفاقی برای پرسپولیس رخ نمی‌دهد. وزیر ورزش یک نفر دیگر را به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب می‌کند و دوباره روز از نو، روزی از نو. یک لیوان پیش روی وزیر ورزش قرار دارد که چند اسم در آن است. هر از گاهی این اسامی را زیر و رو می‌کند و یک نفر را برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب می‌کند. این یک چرخه تکراری است. 

او ادامه داد: مشکل اصلی انصاری‌فرد در این مدت خرید آنتونی استوکس بود. مشاوران باشگاه نباید به خرید استوکس اصرار می‌کردند. انصاری‌فرد با خرید این بازیکن خودش را زیر سوال برد. البته باید قبول کنیم مدیران پرسپولیس برخی از مواقع کارهایی انجام می‌دهند که وزیر ورزش هم مجبور به تغییر آنها می‌شود.


بیشتر بخوانید:افشاگری انصاری‌فرد درباره ۸ میلیارد تومان پول!


قلیچ در پاسخ به این سوال که چه کسی حاضر است با این میزان بدهی، مدیریت باشگاه پرسپولیس را بر عهده بگیرد گفت: خیلی از افراد هستند که می‌توانند مدیرعامل پرسپولیس و استقلال شوند. اما حضورشان در این تیم‌ها زمانی رخ می‌دهد که وزیر ورزش بخواهد این افراد در این تیم‌ها مدیریت کنند. امروز وزیر علاقه‌ای به حضور این افراد ندارد. متاسفانه مدیران ورزش ایران دوست ندارند پرسپولیس و استقلال سروسامان بگیرند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان