تاریخ انتشار: ۱۷:۵۴ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۸
سردار سن پترزبورگ حریف می‌طلبد

دبل مهاجم تیم ملی در پانزده دقیقه!

در حالی که تنها پانزده دقیقه از بازی دو تیم یورال و زنیت سن پترزبوزگ می‌گذرد، سردار آزمون موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند و یکی از سریع‌ترین دبل‌های فصل روسیه را به نام خود بزند.

سردار آرمون در لیگ فوتبال روسیهرویداد۲۴ صدرنشین فوتبال روسیه این روزها با مهاجم گلزن ایرانی خود حریف می طلبد. زنیت که پیش از بازی های هفته بیست و دوم لیگ روسیه با اختلافی قابل توجه در رده ابتدایی جدول رده بندی قرار داشت پس از تساوی در دیدار برابر اف سی یوفا، از دقایقی پیش دیدار خود مقابل تیم یورال، تیم دهم جدول رده بندی لیگ حرفه ای روسیه را آغاز کرد و خیلی زود نیز توانست بر حریف خود چیره شود یا به نوعی در همان دقایق ابتدایی نیمه اول نسخه تیم یورال را بپیچد. دقایقی که مهاجم ایرانی زنیت چشم های هواداران حاضر در ورزشگاه سن پترزبورگ را به خود جلب کرد.

سردار آزمون در ابتدا تا پیش از رسیدن بازی به دقیقه 10، توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند. زنیتی ها در دقیقه 12 باز هم توانستند برابر حریف خود به گل برسند. آنها در این دقیقه توسط آرتم زیوبا دروازه حریف خود را باز کردند. اما پس از این گل باز هم سردار آزمون توانست از فرصت طلبی و هوش بالای خود به بهترین نحو استفاده کند و دومین گل خود و سومین گل زنیت را وارد دروازه حریف کند.


بیشتر بخوانید: نخستین عکس از رونالدو در قرنطینه خانگی


به این ترتیب سردار ایرانی سن پترزبورگ تنها یک ربع! زمان می خواست تا بتواند پرونده حریف خود را ببندد و به نوعی در همان پانزده دقیقه ابتدایی بازی کار را برای پیروزی تیمش یکسره کند. سردار با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند توانست تعداد گل های خود در لیگ برتر روسیه را به عدد 7 برساند.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان