تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
جلال میرزایی:

بهترین فرصت رایزنی با مجامع بین‌المللی برای رفع تحریم‌های یکجانبه آمریکاست

جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رایزنی با مجامع بین المللی در شرایط کنونی منجر می‌شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار گرفته و در سیاست‌های خود بازنگری کند.
رفع تحریم‌های آمریکا
رویداد۲۴ جلال میرزایی، رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس، با تاکید بر ضرورت مداخله جهانی برای کنار رفتن تحریم‌ها در شرایط کنونی، بیان کرد: بنظر می‌رسد که این اقدام باید زودتر از این انجام می‌شد. در شرایط کنونی وزارت خارجه، معاونت حقوقی ریاست جمهوری و نمایندگان ایران در مجامع بین المللی باید فعال‌تر شده و از طریق رایزنی با کشور‌ها و قدرت‌های جهانی در خصوص کنار رفتن تحریم‌ها رایزنی کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه اظهار کرد: باید توجه داشت که این تحریم‌ها به صورت یکجانبه و از طریق آمریکا اعمال شده و وابستگی موسسات مالی و شرکت‌ها به اقتصاد آمریکا آنان را ناچار کرده که آمریکا را در این مسیر همراهی کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: رایزنی با مجامع بین المللی منجر می‌شود تا دولت ترامپ در موقعیت دشوارتری قرار بگیرد و به دنبال حمایت افکار عمومی جهان از سلامت انسان‌ها در جوامع مختلف در سیاست‌های خود بازنگری کند.

میرزایی در پایان تاکید کرد: اگر ترامپ به فشار مجامع جهانی بی تفاوت باشد منزوی‌تر خواهد شد. اکنون فرصت مناسبی برای رایزنی با مجامع حقوقی و بین المللی برای کنار رفتن تحریم‌های یکجانبه است.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
داریوش
|
Germany
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
0
0
پس گذاشتید کرونا گسترش پیدا کند تا برای لغو تحریم فشار بیاورید ? بجای تحمیل اینهمه فشار بر مردم با امریکا مذاکره کنید تا تحریم کم شود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان