تاریخ انتشار: ۱۸:۰۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
بدون مدیرعامل و با وجود مشکلات عدیده

سال تلخ استقلال به پایان رسید؟

شرایط تاریخی که استقلال در سال ۹۸ تجربه کرد خیلی از هواداران این تیم را نسبت به آینده این تیم نگران کرده است و خیلی‌ها نمی‌دانند این تیم برای سال ۱۳۹۹ چه شرایطی را تجربه می‌کند.

شرایط سخت استقلال در لیگ نوزدهمرویداد۲۴ اغراق نیست اگر بگوییم استقلال در سال 98 مشکلی نبوده که با آن دست و پنجه نرم نکرده باشد و آبی ها در سالی که رو به اتمام است هر بلایی که ممکن بوده سرشان آمده است.

استقلال لیگ نوزدهم را خوب استارت نزد اما آبی ها در هفته های پایانی نیم فصل اول آنقدر فوق العاده بازی کردند و نتیجه گرفتند که با پیروزی برابر پدیده در فاصله سه هفته مانده به پایان بازی ها به صدرجدول رسیدند.

در آن زمان تحت تاثیر بازی های زیبا و جذاب استقلال خیلی ها این تیم را مدعی اول کسب عنوان قهرمانی می دانستند اما کابوس آبی ها بعد از پیروزی برابر پدیده شروع شد، جایی که کم کم اختلاف استراماچونی با مدیران باشگاه رسانه ای شد، سرمربی ایتالیایی استقلال بامداد روز بازی با پیکان ایران را ترک کرد و در اتفاقی بی سابقه آبی ها سه بازی را بدون سرمربی پشت سر گذاشتند.

اما اگر فکر می کنید این تمام مصیبتی است که در سال 98 سر استقلال آمد خواندن ادامه این گزارش الزامی است؛ جایی که در فصلی که تا کنون گذشته آبی ها سه سرپرست را روی نیمکت خود دیده اند، امیرحسین فتحی مدیرعامل آبی ها کار را نیمه کاره رها و از سمت خود استعفا کرد و بعد از آن دو سرپرست بعدی باشگاه هم در پست خود دوام چندانی نیاورند.

بعد از استعفای امیرحسین فتحی حدود سه ماه اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه بود اما حدود سه هفته پیش علی فتح الله زاده به این سمت منصوب شد تا امور اجرایی باشگاه را زیر نظر بگیرد. فتح الله زاده در سال هایی که با استقلال همکاری نداشت، برای رسیدن به پست مدیرعاملی این باشگاه لحظه شماری می کرد اما مشکلات مالی عدیده باشگاه و سررسیدن موعد مطالبات خارجی باعث شد او به دلیل آنچه بیماری خواند 2 روز پیش از سمت خود استعفا کند.

سال تلخ استقلال به پایان رسید؟

همه این ها را بگذارید در کنار نداشتن یک زمین تمرین مناسب و البته مشکلات مالی عدیده تا متوجه شوید استقلال برای لیگ نوزدهم چه شرایط عجیبی را تجربه کرده است، شرایطی که خیلی ها اعتقاد دارند در سال جدید هم ادامه دار خواهد بود.

این موارد تنها بخشی از مشکلاتی است که استقلال در این فصل با آن دست و پنجه نرم کرده است و ممکن است در سال آینده هم ادامه دار باشد، پس با وجود تمام این شرایط شما بگویید آینده استقلال را در سال 1399 و 1400 چطور پیش بینی می کنید.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان