تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

برخورد پلیس با برگزارکنندگان چهارشنبه سوری

رییس پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پلیس در صورت مشاهده افرادی که اقدام به برگزاری مراسم چهارشنبه سوری کنند طبق قانون برخورد می‌کند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدام و مشکلی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گیرند.

ممنوعیت برگزاری چهارشنبه سوریرویداد۲۴ سردار کیوان ظهیری عصر دوشنبه درخصوص برگزاری مراسم شب چهارشنبه‌ آخر سال با تبریک ایام نوروز پیش رو و آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون برای مردم شریف ایران گفت: عوامل پلیس برای مقابله با هرگونه بی‌قانونی آمادگی کامل دارند و از مردم می‌خواهیم که جشن شب چهارشنبه‌ آخر سال را در خانه و در کنار دیگر اعضای خانواده برگزار کنند.

وی ادامه داد: چهارشنبه سوری یکی از آیین کهن ایرانیان است و با توجه به شرایط فعلی کشور و پایتخت و برابر با توصیه های جدی ستاد مبارزه با کرونا، صلاح مردم است که امسال برای برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در خانه‌هایشان بمانند و خارج نشوند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: جوانان و نوجوانان برای خالی کردن هیجانات خود اقدام به پرت کردن نارنجک های دستی و ترقه به بیرون از خانه می کنند که احتمال آسیب دیدن مردم یا تخریب خودروها و آتش گرفتن درختان کنار خیابان را افزایش می‌دهد و این کار بسیار خطرناک است لذا از مردم می‌خواهیم در خانه بمانند.

ظهیری ادامه داد: شهروندانی که در این شرایط از خانه بیرون می‌روند احتمال دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا به این بیماری مبتلا شوند و شرایط را برای خود و خانواده سخت کنند.

وی افزود: با توجه به فرهنگ سازی‌هایی که در سال‌های قبل در مورد چهارشنبه‌آخر سال صورت گرفته بود شاهد کاهش تلفات و حوادث تلخ بودیم اما امسال شرایط تغییر کرده و با توجه به شیوع ویروس کرونا از مردم می‌خواهیم که در خانه بمانند و جشن چهارشنبه آخر سال را در کنار اعضای خانواده برگزار کنند.


بیشتر بخوانید: مجازات کیفری برای نقض‌کنندگان قوانین بهداشتی


بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۴هزار و ۹۹۱ نفر رسید که در یک روز هزار و ۵۳ نفر دیگر به آمار مبتلایان افزوده شد و از تعداد کل نیز چهار هزار و ۹۹۶ نفر بهبود و ۸۵۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
0
0
عرضه قرنطینه قم ندارد ملت تهدید می کند
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان