تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

تصویری عجیب از سفر مردم و بی اعتنایی به ویروس کرونا

تصویری از حجم گسترده ترافیک در عوارضی تهران - قم همزمان با هشدار برای منع تردد و سفر غیرضرور در پی شیوع کرونا در فضای مجازی منتشر شده است.

رویداد۲۴  حجم ترافیک در عوارضی تهران - قم و افزایش سفر مردم در حالی اتفاق افتاده که دولت درخواست کرده بود کسی به سفرنرود. با این حال مردم به توصیه‌ها عمل نکردند و در اولین فرصت راهی سفر شده‌اند.

برخی استان‌ها مانند قم کانون شیوع ویروس کرونا بود و درخواست شد که استان‌های پرخطر قرنطینه شوند، با این حال دولت اعلام کرد اعتقادی به قرنطینه ندارد.

یکی از راه‌ها این بود که ورودی شهرها بسته شود، روحانی اما اعلام کرد کسی که هزار کیلومتر آمده را نمی‌توانیم برگردانیم.


بیشتر بخوانید: واقعیات دیده نشده از گسترش ویروس کرونا در ایران/ آمارهای روزانه از مرگ مبتلایان چقدر واقعی است؟


برخی فعالان اجتماعی درروزهای شیوع ویروس کرونا کمپین در خانه می‌مانیم را راه اندازی کرده‌اند، با این حال تصاویر منتشر شده امروز نشان می‌دهد مردم به این کمپین‌ها بی تفاوت هستند، چنانکه بسیاری از آنها شب گذشته مراسم چهارشنبه سوری در تجمعات مختلف برگزار کردند.

دراستان‌های شمالی، استانداران اعلام کرده‌اندبه خاطر بحران ویروس کرونا هیچ سوییت و هتلی اجاره داده نمی‌شود، با این حال سفرها همچنان ادامه دارد. استاندار گلستان گفته نمی‌توانیم مردم را به زور اسلحه در خانه نگه داریم.

محمد دامادی نماینده ساری گفته مسافران می‌گویند چند میلیارد ویلا خریده‌ایم و می‌خواهیم در ویلایمان بمانیم و این افراد به توصیه‌ها توجهی ندارند و باعث انتقال ویروس کرونا می‌شوند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
0
0
خریت مطلق که به تصویر کشیده شده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان