تاریخ انتشار: ۰۰:۰۱ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۹

زن خائن دوست شوهرم امید زندگی ام را متلاشی کرد!

زندگی من و «امید» رویایی بود و، چون به او خیلی علاقه داشتم با عشق پا به خانه شوهرم گذاشتم. ولی هیچ وقت فکر نمی‌کردم پس از گذشت ۵ سال، تازه درباره ارتباط خیابانی مان قبل از ازدواج، تعصب نشان دهد.

اخبار حوادث

رویداد۲۴  زن جوان در دایره اجتماعی کلانتری گفت: من و امید در زندگی مشترک خود صاحب یک فرزند شدیم و زندگی خیلی خوبی داشتیم، اما رفتار شوهرم از حدود یک سال قبل تغییر کرد و به شدت خشن و پرخاشگر شده بود. او هر روز سوالات زیادی درباره علت برقراری روابط قبل از ازدواجمان مطرح می‌کرد و حتی این شبهه برایش به وجود آمده بود که حتما من با چند نفر دیگر هم ارتباط داشته ام.

از شنیدن این حرف‌ها واقعا ناراحت شدم و به شوهرم گفتم: خجالت بکش ما یک بچه داریم و تو حق نداری درباره من چنین تصورات نادرستی داشته باشی.
بیشتر بخوانید: سوء استفاده دختر و پسر جوان از خلوت کرونایی یزد حادثه آفرید
زن جوان آهی کشید و افزود: کارم به جایی رسید که او هر روز مرا در خانه زندانی و تلفن را نیز قطع می‌کرد. من پس از مدتی بالاخره فهمیدم رفتار‌های شوهرم به این دلیل است که همسر یکی از همکاران امید که آن‌ها نیز با هم قبلا رابطه خیابانی داشته اند به شوهرش خیانت کرده است.

در این شرایط تمام توجهم را به خواسته‌های شوهرم معطوف کردم و نمی‌خواستم حساسیتی به وجود بیاید، ولی هرکاری که انجام می‌دادم برای همسرم رفتار غیرواقعی و چاپلوسی محسوب می‌شد. زن جوان با چشمانی گریان افزود: شوهرم آن قدر عذابم داد و اذیتم کرد که مثل دیوانه‌ها شده بودم و دیگر تحمل خودم را از دست دادم. من یک روز بچه ام را برداشتم و از خانه فرار کردم.

البته در خانه یکی از همسایگان که زنی تنهاست مخفی شدم و به هیچ کس نگفتم کجا هستم. یک هفته گذشت و دچار افسردگی شدیدی شدم. زن همسایه که خیلی نگران حالم بود به توصیه یکی از دوستانش یک عدد قرص شادی آور به من داد و با خوردن این قرص حالم به شدت خراب شد و تا یک قدمی مرگ پیش رفتم. نمی‌دانم چرا چنین سرنوشتی برایم رقم خورد و حالا شک و تردید شوهرم چند برابر شده است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، خیانت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان