تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۹

خسارت ۲۰ میلیونی جوان تبر به دست به اورژانس آستارا گیلان!

خبر حمله یک جوان تبر به دست به بخش اورژانس بیمارستان شهید دکتر بهشتی آستارا چنان بازتابی در فضای مجازی داشت که کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیران این شهرستان برای تجهیز کاستی‌های موجود در همان بیمارستان، از دید این رسانه‌ها دور ماند.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ سامان ساسانیان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مرگ یک زن در عصر روز چهارشنبه (سیزده بدر)، نوه‌های این پیرزن به دلیل اختلاف خانوادگی در محوطه روبروی اورژانس با هم درگیر شدند.

وی با بیان اینکه این پیرزن به دلیل سکته قلبی با حال عمومی وخیم به اورژانس آستارا منتقل و سپس فوت شد، ادامه داد: در همان نخستین لحظات درگیری، تیم حفاظت فیزیکی بیمارستان و پلیس ۱۱۰ در محل درگیری حاضر شدند و اوضاع تحت کنترل درآمد و دو طرف درگیری با ادعای نداشتن شکایت از هم، به قائله خاتمه دادند.

ساسانیان با اشاره به اینکه یکی از طرفین درگیری که جوان حدود ۲۰ ساله بود، به منزل رفت و دوباره با یک تبر کوچک به اورژانس بازگشت، افزود: وی پس از حمله ور شدن به ورودی اورژانس، شیشه‌ها و درب‌های اتوماتیک ریلی این بخش را تخریب کرد.


بیشتر بخوانید:مصائب روحی قرنطینه خانگی/ چگونه از اختلالات روانی در دوران کرونا و پساکرونا پیشگیری کنیم؟



وی با تأکید بر اینکه فرد مذکور در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط پلیس ۱۱۰ دستگیر و سپس وضعیت تحت کنترل درآمد، خاطرنشان کرد: در این حادثه به هیچ کس صدمه‌ای وارد نشد و هم اکنون خسارت وارده به این بخش حدود ۲۰ میلیون تومان برآورد شده است و تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آستارا در پایان ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران خبرگزاری‌ها در شفاف سازی و آگاهی بخشی، با بیان اینکه فضای مجازی در نوع انتشار اخبار دقت و ظرافت لازم را داشته باشد تا بر جایگاه فرهنگی شهرستان لطمه‌ای وارد نشود، اضافه کرد: طی چند روز گذشته و در اقدامی بی نظیر، خیران شهرستان با کمک بیش از یک میلیارد تومان، توانستند بخش عظیمی از مشکلات موجود در این بیمارستان را مرتفع کنند که باید بیشتر به اینگونه مسایل پرداخته شود.
 
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان