تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۹

آمار جهانی مبتلایان به ویروس کرونا؛ ۷۰ هزار نفر فوتی

طبق آخرین آمار جهانی، تاکنون یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۴۳ نفر در جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند ه از این تعداد، ۲۶۴ هزار و ۸۳۸ نفر بهبودیافته اند.

رویداد۲۴ بر اساس‌ آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۵۴۳ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۹ هزار و ۴۸۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۲۶۴ هزار و ۸۳۸ نفر بهبودیافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۵ هزار و ۱۹۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۳۶ هزار و ۸۳۰ مبتلا رسیده  است؛ تاکنون ۹ هزار و ۶۱۸ مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد، با افزایش ۵ هزار و ۴۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۳۱ هزار و ۶۴۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۲ هزار و ۶۴۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۴ هزار و ۳۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۲۸ هزار و ۹۴۸ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۵ هزار و ۸۸۷ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای آلمان، فرانسه و چین بع ترتیب با ۱۰۰ هزار و ۱۲۳، ۹۲ هزار و ۸۳۹ و ۸۱ هزار و ۷۰۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای چین، اسپانیا و آلمان به ترتیب با ۷۷ هزار و ۷۸، ۳۸ هزار و ۸۰ و ۲۸ هزار و ۷۰۰ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید:هنوز از پیک ویروس کرونا عبور نکرده ایم/نقطه سفید در کشور نداریم


ویروس کرونا , قاره آمریکا , کشور اسپانیا ,

 
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان