تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس:

‌می‌توانیم در یک ماه کرونا را زمین‌گیر کنیم/ انتقاد از عدم حضور به موقع دولتی‌ها در جلسه علنی مجلس

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می‌توانیم ویروس را زمین‌گیر کنیم.
ویروس کرونا
رویداد۲۴ مسعود پزشکیان در ابتدای جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما امروز راجع به موضوعی که کشور و کل جهان را درگیر کرده یعنی کرونا صحبت خواهیم کرد و در همین راستا از وزرای کشور و بهداشت و معاون رییس جمهور دعوت شده که حضور داشته باشند و گزارشی از وضعیت این بیماری، شرایط اقتصادی و اتفاقاتی که در منطقه افتاده ارائه کنند و بعد از صحبت آن‌ها نیز ما جمع‌بندی‌ای را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: باید از زحمات همه عزیزان، مردم، صداوسیما، دولت، سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی در مبارزه با این ویروس قدردانی کرد. صداوسیما نیز با تمام تلاش در این باره اطلاع‌رسانی کرد.

پزشکیان که در غیاب لاریجانی اداره جلسه را برعهده دارد، در پایان گفت: آنچه مهم است این است که اگر یک ماه با قدرت عمل کنیم می‌توانیم ویروس را زمین‌گیر کنیم و با مشارکت همه مردم و به صورت عالمانه و دست به دست هم از بحران عبور کنیم.

مسعود پزشکیان پس از اتمام سخنانش از وزرای کشور و بهداشت و رییس سازمان برنامه و بودجه خواست که گزارش خود را ارائه کنند، اما لحظاتی بعد گفت که آن‌ها هنوز در جلسه مجلس حاضر نشدند.

بیشتر بخوانید: نباید سلامتی مردم را تحت‌الشعاع روابط‌مان با چین قرار دهیم/ آثار سفر‌های نوروزی، کم‌کم در شهرستان‌ها نمایان می‌شود

نایب رییس مجلس از این موضوع انتقاد کرد و گفت که دولت موضوع را جدی نگرفته است. قرار بود ساعت ۹ در جلسه حضور داشته باشند. جاده‌ها هم که خلوت است و ترافیکی نبوده است.

علی لاریجانی رییس مجلس، چند روزی است که به کرونا مبتلا شده و در قرنطینه به سر می‌برد.


منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان