تاریخ انتشار: ۲۱:۳۴ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سعید نمکی:

ویروس کرونا ثابت کرد که باید در همه زیرساخت‌ها بازنگری کنیم

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دوره مبارزه با ویروس کرونا به ماثابت کردکه باید در همه زیرساخت‌ها بازنگری کنیم و فهمیدیم هرجا که مدیران و معاونان بهداشتی دوراندیشی داشته اند، موفق‌تر بوده و بازی را برده‌ایم.

شیوع ویروس کرونا در ایرانرویداد۲۴ سعید نمکی عصر سه شنبه در نشست ویدیو کنفرانس با روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور افزود: نمی‌دانیم در آینده چه امواجی خواهیم داشت و اگر نتوانیم این امواج را مدیریت کنیم، نظام سلامت دچار مشکلات زیادی می‌شود.

وی ادامه داد: هرگونه تلنبار شدن مشکلات امروز، نشانه‌ای از ندیدن‌های دیروز است. اگر زیر آوار گرفتار شده باشیم، نشانه‌ای از ندیدن‌های دیروز است.

وزیر بهداشت اظهار کرد: باید فردا را از دیروز نگاه کنیم. نمی‌خواهم در وسط این جنگ و میدان، فرماندهان را نا امید کنم؛ اما همه چیز را رصد می‌کنیم. وقتی این بار از دوش نظام سلامت برداشته شود، همه چیز را دوباره مرور خواهیم کرد.

نمکی بیان کرد: به روح همه شهدای سلامت در همه استان‌ها درود می‌فرستم و امیدواریم هرچه زودتر خبر خوش مهار ویروس کرونا را بشنویم و جشن و شادمانی داشته باشیم.

تاکنون ۶۲۵۸۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۳۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، فوت ناشی از این ویروس در کشور به ۳۸۷۲ نفر رسید.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان