تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

حکم جالب یک قاضی با شرف علیه خودش

یک قاضی تهرانی در قراری کم سابقه برای خود درخواست بازداشت در بازداشتگاه پلیس آگاهی، ارجاع پرونده به دادسرای انتظامی قضات و پرداخت بخشی از حقوقش به متهم پرونده شد.

رویداد۲۴ به گزارش سایت حقوقی راهش، در بخشی از قرار صادره این دادیار دادسرای عمومی و انقلاب یکی از نواحی تهران، این طور آمده است:ان از معاون محترم دادستان تقاضا دارم با توجه به اینکه بنده نتوانستم عمل به آیه"ان الله یامرو بالعدل و الاحسان" نمایم و استقلال و عدالت قضایی ام با دستگیری متهم بدون دلیل مخدوش گردیده رونوشتی از پرونده را به دادسرای انتظامی قضات ارسال تا به تخلفات بنده رسیدگی نمایند.


بیشتربخوانید: ختم پرونده آسمان‌خراش منهتن/ از بنیاد علوی چه می‌دانید؟


و رونوشتی جهت اعلام جرم و تخلفات ضابطین به مراجع نظارتی خودشان ارسال گردد و مقدمات رفتن اینجانب به بازداشتگاه پلیس آگاهی را با دادستان محترم فراهم نمایید تا به مدت ۲۴ ساعت در آن جا باشم تا شرایط بازداشتگاه را درک کنم و من بعد در صدور دستوراتم دقت بیشتری نمایم و با توجه به اینکه متهمین به مدت یک روز بازداشت شدند و اعلام نمودند کارگر هستند و نتوانسته اند حقوق بگیرند متهمین را به دفتر معاونت دعوت نمایید و یک روز از حقوق ماه آینده بنده به آن ها داده شود تا جبران ضرر وارده گردد. شعبه دادیاری... دادسرای عمومی و انقلاب ناحبه … 

حکم جالب یک قاضی با شرف علیه خودش

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بازداشت
نظرات شما
پیشخوان