تاریخ انتشار: ۲۱:۳۲ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵

کنسرت سالار عقیلی به زمانی دیگر موکول شد

آبان ملک محمدی گفت: زمان برگزاری کنسرت سالار عقیلی که بنا بود ۲۸ خرداد ماه برگزار شود تغییر کرد.
رویداد۲۴-آبان ملک محمدی با اشاره به جابجایی زمان برگزاری کنسرت سالار عقیلی در کرمان اظهار کرد: زمان برگزاری این کنسرت که بنا بود ۲۸ خرداد ماه برگزار شود تغییر کرد.

وی تصریح کرد: ظهر امروز با ارسال پیامک این موضوع به اطلاع افرادی که اقدام به تهیه بلیط کرده بودند رسید.

وی با اشاره به اینکه تمامی مجوزهای قانونی از جمله مجوز شورای تامین شهرستان کرمان برای این برنامه هنری اخذ شده بود، افزود: پیش از این نیز کنسرت هایی در این ماه مبارک در کرمان برگزار شده بود.

ملک محمدی با اشاره به اینکه در برگزاری کنسرت‌ها همواره حفظ حرمت ایام مذهبی در نظر گرفته می‌شود، و نیمه اول ماه مبارک رمضان تا میلاد امام حسن مجتبی (ع) در سراسر جهان اسلام جشن رمضان برگزار می‌شود و برگزاری برنامه های شاد و کنسرت موسیقی منع قانونی ندارد افزود: در جلسه ای که با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و معاون هنری این اداره کل برگزار شد تصمیم بر جابجایی زمان برگزاری کنسرت به دلیل حفظ حرمت ماه مبارک رمضان گرفته شد.

ملک محمدی با گله مندی از لغو و جابجایی کنسرت‌ها گفت: در سال گذشته و اوایل امسال تعداد زیادی از کنسرت‌ها در سراسر کشور لغو شد و تاکنون این اتفاق در استان کرمان رخ نداده بود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این مساله زمانی به اطلاع ما رسید که هزینه های بسیاری از قبیل حق الزحمه میلیونی خواننده، تبلیغات، چاپ، هتل و ترانسفر، متحمل شده بودیم، گفت: حدود ۷۰ میلیون تومان به شرکت چنگ رودکی به دلیل جابجایی کنسرت خسارت وارد شد.

عضو هیئت مدیر شرکت چنگ رودکی تاکید کرد: از مسئولان می‌خواهیم که اگر قرار بر جابجایی برنامه ای است چند روز قبل از برنامه اطلاع دهند یا اینکه از ابتدا مجوز را صادر نکنند.

وی گفت: باید به مردم احترام بگذاریم و در حال حاضر مردم شرکت چنگ رودکی را مسئول برگزاری و جابجایی آن می‌دانند در صورتی که ما با تمام وجود آماده اجرای هر چه باشکوه این کنسرت بودیم که امروز یعنی ۲۴ ساعت قبل از برگزاری کنسرت، با خبر شدیم که باید تاریخ کنسرت را به زمانی دیگر موکول کنیم.

ملک محمدی با تقدیر از حمایت های اداره کل ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری این کنسرت، دفاع و ایستادگی مسئولان این اداره تا آخرین دقایق پای قول، تعهد و مجوز صادر شده افزود: این برنامه هیچ گونه نقص مجوزی نداشت.
منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان