تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹

واریز وام یک میلیون تومانی دولت برای ۵۷۷ هزار خانوار مددجو

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از واریز وام یک میلیون تومانی دولت به حساب ۵۷۷ هزار خانوار مددجو توسط صندوق امداد ولایت خبر داد و گفت: مددجویانی که در مرحله نخست این وام را دریافت نکرده‌اند، کد ملی خود را به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند.
واریز وام یک میلیون تومانی دولت
رویداد۲۴ علی عاشوری با بیان اینکه مرحله نخست واریز وام یک میلیون تومانی برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد طی روز‌های گذشته به حساب سرپرستان خانوار واریز شد، افزود: در این مرحله ۵۷۷ هزار و ۵۷ نفر از تسهیلات دولتی برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۳۲ هزار خانوار تحت حمایت امداد امکان دریافت این تسهیلات را دارند، تاکید کرد: در مرحله نخست، وام یک میلیون تومانی به حساب خانواده‌هایی که درخواست خود را ثبت کرده بودند واریز شد که به همین منظور بیش از ۵۷۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت خاطرنشان کرد: افرادی که در مرحله نخست موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند، کد ملی خود را با سیمکارت ثبت شده به نام سرپرست خانوار، به سرشماره ۶۳۶۹ پیامک کنند تا در مرحله دوم، این وام از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به حساب آنان واریز شود.

بیشتر بخوانید: بیش از ۴۰ مرکز بهزیستی درگیر ویروس کرونا شده‌اند/ نیاز فوری "تهرانی‌های زیر خط فقر" به بسته‌های حمایتی

عاشوری ادامه داد: در سطح ملی تامین اعتبار این تسهیلات بر عهده بانک‌های عامل بوده، اما صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به دلیل محدودیت‌های اعتباری، مبلغ این تسهیلات را با هماهنگی بانک مرکزی، از طریق منابع بانک ملی پرداخت کرد.

وی افزود: لیست افرادی مشمول و متقاضی، از طریق سازمان هدفمندی یارانه‌ها به صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اعلام و بر همین اساس وام یک میلیون تومانی به حساب مددجویان واریز خواهد شد.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شرایط بازپرداخت وام یک میلیونی برای مددجویان اشاره کرد و گفت: این تسهیلات با کارمزد چهار درصد که از سوی دولت تعیین شده به متقاضیان پرداخت می‌شود و در ۳۰ قسط از حساب یارانه افراد کسر خواهد شد.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان