تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی بختیار عضو فراکسیون امید مجلس:

افزایش قیمت خودرو و سرمایه گذاری در بورس در جلسات آخر مجلس دهم بررسی شود

یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مجلس دهم در روز‌های پایانی عمر خود باید به رسالت خود عمل کند، گفت: افزایش قیمت خودرو و کالا‌های اساسی که مردم را در شرایط سختی قرار داده و از سوی دیگر بحث سرمایه گذاری در بورس که باید از حفظ حقوق مردم اطمینان حاصل شود از جمله مسائلی است که باید در این روز‌های پایانی در جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی به آن پرداخته شود.
مجلس دهم
رویداد۲۴  رئیس فراکسیون پاسخگویی مجلس شورای اسلامی به لزوم بررسی افزایش قیمت خودرو و سرمایع گذاری در بورس در مجلس اشاره کرد و گفت: افزایش قیمت خودرو و کالا‌های اساسی که مردم را در شرایط سختی قرار داده از جمله مسائلی است که باید در این روز‌های پایانی در جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی به آن پرداخته شود.

علی بختیار، درباره ضرورت ورود مجلس به بحث افزایش قیمت خودرو و کالاها، بیان کرد: مجلس و تمام ارکان کشور وظیفه دارند تا لحظه آخر به وظایف قانونی خود عمل کنند. مجلس نیز از این اصل مستثنا نبوده و تا روز هفتم خرداد باید به وظایف قانونی خود عمل کرده و به مطالبات مردم توجه کند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه اظهار کرد: افزایش قیمت کالا‌ها و افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو مردم را به شدت تحت فشار گذاشته است و مردم شرایط سختی دارند. مجلس دهم که در این هفته پایانی از روز دوشنبه تا چهارشنبه جلسه دارد باید به این مسئله ورود کند.

بیشتر بخوانید: مجلس یک‌دست خطرناک است/ نمایندگان مجلس یازدهم بدانند که وقت دعوا و یقه‌گرفتن از دولت نیست
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: هیئت رئیسه مجلس باید دستورات مهم را در اولویت قرار دهد. لزومی ندارد در این روز‌های پایانی طرح تشکیل اصفهان شمالی در دستور قرار گیرد.

بختیار در پایان با تاکید بر اینکه مجلس دهم در روز‌های پایانی عمر خود باید به رسالت خود عمل کند، گفت: افزایش قیمت خودرو و کالا‌های اساسی که مردم را در شرایط سختی قرار داده و از سوی دیگر بحث سرمایه گذاری در بورس که باید از حفظ حقوق مردم اطمینان حاصل شود از جمله مسائلی است که باید در این روز‌های پایانی در جلسات علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی به آن پرداخته شود.
منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان