تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۹

شوخی امین حیایی با ویروس کرونا + فیلم

امین حیایی در برنامه "عصر جدید" با کرونا شوخی کرد.

رویداد۲۴  امین حیایی به همراه کمدین حاضر در برنامه استعداد یابی "عصر جدید" با کروناویروس شوخی کرد و در این برنامه گفت: "معتادها کرونا نمی گیرند" و این موضوع باعث خنده حضار شد و در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

عصر جدید یک مسابقه تلویزیونی استعدادیابی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته و پخش می‌شود. این برنامه با تهیه‌کنندگی احسان علیخانی ساخته شده و از شبکه سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ آغاز به پخش کرد. فصل دوم این برنامه نیز از ۶ اسفند ۱۳۹۸ آغاز شد.

داوران عصر جدید
در این برنامه شرکت‌کنندگان می‌توانند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی از جمله خوانندگی، شعبده‌بازی، آکروباتیک، کمدی، ذهن‌خوانی، ریاضی، بیت باکسینگ، ژیمناستیک و فوتبال آزاد شرکت کنند. این برنامه توانایی‌های مختلفی را از سراسر ایران جذب می‌کند. اعمال آنان می‌تواند خوانندگی، کمدی، شعبده بازی و … باشد. هر شرکت کننده تلاش می‌کند تا با نمایش زندهٔ استعداد خود، داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد. داوران فعلی امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی‌نژاد و رؤیا نونهالی هستند. کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشانند.

منبع: رکنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: امین حیایی ، عصر جدید
نظرات شما
پیشخوان