تاریخ انتشار: ۰۲:۰۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۹

جراحی بینی گوشتی

افرادی که دارای بینی گوشتی هستند معمولا نگران مدل بینی خود هستند تا جراحی بینی گوشتی آن‌ها با موفقیت همراه باشد. همان طور که می‌دانید عمل بینی به دو نوع گوشتی و استخوانی دسته بندی می‌شود. بینی‌های گوشتی برخلاف بینی‌های استخوانی دارای غضروف کمتری هستند و افرادی که دارای این نوع بینی هستند نگران نتیجه جراحی بینی گوشتی خود هستند. در ادامه با جزییات عمل بینی گوشتی بیشتر آشنا می‌شویم.

جراحی بینی گوشتی

رویداد۲۴   صورت یکی از مهمترین اعضای بدن است، چون پل ارتباطی با دنیای بیرون برای هر انسان به حساب می‌آید برای همین انسان‌ها روی زیبایی آن حساسیت بالایی به خرج میدهند و هزینه‌های گزافی برای زیبایی و جوان ماندن صورتشان انجام خواهند داد.


بینی یکی از اساسی‌ترین عضو‌ها در صورت است که زیبایی یا زشت بودن انسان را تا حد زیادی بر عهده دارد به این معنی که افراد زیبا بیشتر بینی‌های خوش حالت و دفرمه‌ای دارند و آدم‌های که از زیبایی خاصی برخوردار نیستند قطعا بینی بد حالتی دارند برای همین امروزه جراحی بینی بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است و طرفداران زیادی دارد.
بیشتر بخوانید: ۱۰ روزه در خانه بینی خود را کوچک کنید!
بینی از نظر پزشکی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی و حالت‌های مختص به خود هستند و قطعا هر کدام دارای نوعی جراحی مخصوص می‌باشند. یکی از سخت‌ترین نوع عمل‌ها مختص به بینی‌های گوشتی است که ما در این مقاله به جراحی بینی گوشتی خواهیم پرداخت.


بینی گوشتی دارای ضخامت پوست نوک بینی، مشهود بودن منافذ پوست، بزرگی نوک بینی و ارتفاع در پرده‌های بینی می‌باشند و غضروف‌های اسکلتی پره‌های بینی ضعیف و نازک هستند که در افراد مختلف این ضخامت متفاوت می‌باشد. از این عمل بینی گوشتی یکی از عمل‌هایی است که نیاز به مهارت بالایی دارد.


تجربه عمل جراحی بینی گوشتی

همانگونه که در بالا اشاره کردیم افرادی که دارای بینی گوشتی هستند عمل سخت‌تر و دشوار تری را تجربه خواهند کرد و نیازمند حساسیت و رعایت بیشتری نسبت به سایر بینی‌ها خواهند بود.


با توجه به تجربیات بسیاری از افراد که دارای بینی گوشتی بوده اند و جراحی بینی گوشتی را انجام داده اند بهترین و مهمترین عمل قبل از هرکاری اطمینان از پزشک معالجی است که قرار است عمل شما را انجام دهد.


زیبایی و سلامت بعد از عمل به انتخاب پزشک ربط دارد و بر اساس این انتخاب است که عمل تضمین خواهد شد. مراقبت و رعایت نکاتی که دکتر‌ها برای بعد ازجراحی بینی گوشتی تعیین می‌کنند نیز از مهمترین مسائلی است که باید صورت گیرد تا با مشکل جدی بعد از جراحی بینی گوشتی مواجهه نشوید.


یکی از تجربیات مهم در عمل بینی گوشتی این است که به دلیل پرداخت هزینه‌ای کمتر زیبایی خود را به خطر نیندازید اگر می‌خواهید با هزینه‌ای کم بینی خود را عمل نمایید بهتر است از این عمل صرف نظر نمایید و آن را انجام ندهید.


هزینه جراحی بینی گوشتی

عمل بینی نیز یکی از کار‌های پزشکی به حساب می‌آید و به دلیل قرار گرفتن در جراحی‌های زیبایی شامل بیمه نخواهد بود برای همین اکثرا برای افرادی که عمل بینی را انجام می‌دهند هزینه‌ای تقریبا بالا در بر خواهد داشت. هزینه عمل بینی همیشه برای افراد مهم است و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


مخصوصا اگر عمل انجام شده برای بینی‌های گوشتی باشد هزینه‌ها نیز بیشتر خواهد شد. بینی گوشتی به دلیل جراحی سختی که دارند جزوه عمل‌های پر هزینه‌تر نسبت به سایر عمل‌های بینی به حساب می‌آیند.


البته موارد دیگری نیز مانند تجهیزات مورد نیاز، مراکز درمانی، هزینه‌ی بیمارستان و پرسنل، آزمایشات لازم قبل و بعد از عمل، داروی‌ها تجویز شده، هزینه متخصص بیهوشی نیز روی عملی که انجام می‌دهید تاثیر گذار است. هزینه جراحی بینی گوشتی بعد از دریافت مشاوره از پزشک به طور تقریبی برای فرد مشخص می‌شود.


البته باید دقت داشته باشید که پزشکی که برای جراحی انتخاب می‌کنید بیشترین تاثیر را روی هزینه خواهد داشت، چون هر پزشک جراحی هزینه‌ای متفاوت از سایر پزشک‌ها دریافت خواهد کرد و قطعا هرچه پزشک با تجربه‌تر و متخصص‌تر باشد هزینه‌ای که باید پرداخت کنید نیز بیشتر خواهد بود.


جراحی بینی گوشتی با لیزر

امروزه افراد‌های مختلف ادعای زیادی درباره‌ی عمل‌های جراحی دارند و بر این باورند که برای بسیاری از افراد می‌توانند بدون عمل جراحی کوچک کردن بینی انجام دهند که بیشتر به جراحی بینی گوشتی با لیزر معروف است.


درست است که لیزر تا حد زیادی در کار پزشکی پیشرفت کرده است و کاربرد‌های متنوعی دارد، اما نمی‌توان گفت که در کار جراحی پزشکی هنوز کاربرد لازم را داشته باشد درست است برای کار‌هایی مانند رفع جای اسکار‌های ناشی از جراحی استفاده میشود، اما کار جراحی بینی را انجام نخواهد داد و می‌توان به طور حتم بگوییم که بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و نمی‌توان به این افراد اعتماد کرد.


جراحی بینی مخصوصا بینی گوشتی باید حتما توسط فرد متخصص و ماهر صورت گیرد تا عملی بدون مشکل و خوب را پشت سر بگذارید و از نتیجه‌ی کار راضی باشید. در نتیجه عناوینی مانند کوچک کردن بینی گوشتی با لیزر فقط و فقط جنبه تبلیغاتی دارد.


اگر درباره‌ی جراحی بینی گوشتی با لیزر شک دارید و فکر می‌کنید می‌توانید نتیجه‌ی خوبی داشته باشد می‌توانید از پزشکان متخصص در این باره سوال نمایید و با دریافت مشاوره از پزشکان متخصص و قابل اعتماد از این بابت مطمئن شود و در هر صورت این نوع جراحی قابل اعتماد نبوده و صحت ندارد.


عمل بینی گوشتی زنانه

عمل بینی یکی از عمل‌هایی است که در بین مردان و زنان مشترک است و برای همه انجام میشود، ولی قطعا آمار جراحی در زنان بیشتر می‌باشد.


عمل بینی گوشتی زنانه نسبت به مردان سخت‌تر است، چون اکثرا خانم‌ها دوست دارند اندازه‌ی بینی را تا حد امکان کوچک نمایند و فرم خاصی به آن ببخشند که این می‌تواند مشکل ساز و پر هزینه‌تر باشد.


جراحی بینی گوشتی زنانه نیز توسط پزشک متخصص تشخیص داده میشود که چه نوع عملی بهتر و مناسب‌تر است تا نتیجه‌ای مطلوب به دست آید.


جراحی گوشتی فانتزی

جراحی و عمل بینی گوشتی یا هر نوع دیگر در انواع مختلفی انجام می‌شود که یکی از این انواع عمل بینی گوشتی فانتزی است به این معنی که بینی تا حد زیادی کوچک خواهد شد به گونه‌ای که ارتفاع بینی در زاویه نیمرخ حالت سر بالایی پیدا می‌کند و نمای روبروی بینی بیش از حد متعارف میشود در بالای پره‌ها بینی خطی ایجاد خواهد شد.


عمل بینی به صورت فانتزی بیشتر برای بینی‌های استخوانی مناسب‌تر و بهتر خواهد بود تا بینی‌های گوشتی که این تصمیم نیز توسط پزشک و بسته به نوع بینی افراد گرفته خواهد شد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان