تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۹

آمار جهانی مبتلایان ویروس کرونا

طبق آخرین امار جهانی کرونا تاکنون ۶ میلیون و ۹۸۱ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند؛ کشور برزیل در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ هزار مورد ابتلای جدید را ثبت کرده است.

آمار جهانی مبتلایان ویروس کرونا

رویداد۲۴  بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا این لحظه ۶ میلیون و ۹۸۱ هزار و ۱۱ نفر در جهان به ویروس کرونا (کووید ۱۹) مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۴۰۲ هزار و ۲۳۷ نفر جان خود را از دست دادند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۷۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۲۲ هزار و ۸۳۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع یک‌میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۴۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۱۲ هزار و ۹۶ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور برزیل که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد با افزایش ۳۰ هزار و ۴۹۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۶۷۶ هزار و ۴۹۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۳۶ هزار و ۴۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور روسیه به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۸ هزار و ۸۵۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۴۵۸ هزار و ۶۸۹ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۵ هزار و ۷۲۵ روسی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های اسپانیا، انگلیس، هند، ایتالیا و پرو نیز به‌ترتیب با ۲۸۸ هزار و ۳۹۰, ۲۸۴ هزار و ۸۶۸, ۲۴۶ هزار و ۶۲۸, ۲۳۴ هزار و ۸۰۱ و ۱۹۱ هزار و ۷۵۸ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید: آیا موج دوم کرونا در کشور آغاز شده است؟/ افراد بی‌علامت هم ماسک بزنند


همچنین کشور‌های آلمان با ۱۸۵ هزار و ۶۹۶ مبتلا و ایران با ۱۶۹ هزار و ۴۲۵ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و روسیه به ترتیب با ۷۵۱ هزار و ۸۹۴, ۳۰۲ هزار و ۸۴ و ۲۲۱ هزار و ۳۸۸ هزاربهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای ۳۰۰۰۰ برزیلی در یک روز

 
منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان