تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

بیش از 800 کیلوگرم مواد مخدر در رودسر کشف شد

«امیر جانبازی رودسری» امروز در همایشی که باحضور مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان و دهیاران بخش مرکزی با موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، گفت: نیروی انسانی سالم و پویا و به دور از هرگونه آلودگیهای اجتماعی، آلودگیهایی که به اشکال مختلف میتواند جامعه را تحتتاثیر قرار بدهد در رشد و توسعه جامعه بسیار موثر است.
رویداد۲۴- «امیر جانبازی رودسری» امروز در همایشی که باحضور مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان و دهیاران بخش مرکزی با موضوع پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، گفت: اول تیر ماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر است و مقوله اعتیاد پدیده‌ای شوم است که در جامعه رشد کرده و هدف ما جلوگیری از گسترش آن است.

وی افزود: پارسال با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط 847 کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک، حشیش، مواد مخدر روانگردان مانند شیشه و دیگر انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شد، افزود: در این راستا 1235 معتاد و 20 قاچاقچی مواد مخدر در شهرستان دستگیر شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر با اشاره به نامگذاری امسال بهعنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرف مقام معظم رهبری افزود: این نامگذاری بیانگر این است که باید سعی کنیم در حیطه کاری خود، این بیان ارزشمند مقام معظم رهبری را سرلوحه امور قرار دهیم.

امیرجانبازی رودسری ادامه داد:در بخش کشاورزی، گردشگری، آموزشی و فرهنگی همه باید مقوله «اقتصاد مقاومتی» را جدی بگیریم همه مسئولان باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه کوشش کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از داشته‌ها و امکانات ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی، نیروی انسانی و سرمایه انسانی است که داریم و مادامی که بتوانیم از نیروی انسانی بهنحوی درست و شایسته استفاده کنیم، امید به موفقیت خواهیم داشت.

فرماندار رودسر گفت: نیروی انسانی سالم و پویا و به دور از هرگونه  آلودگیهای اجتماعی، آلودگیهایی که به اشکال مختلف میتواند جامعه را تحتتاثیر قرار بدهد در رشد و توسعه جامعه بسیار موثر است.

وی هم‌چنین با تقدیر و تشکر از فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: همه دستگاهها و مسئولان حوزه شهری و روستایی برای مقابله با این پدیده به‌صورت جدی پیگیر باشند و تحکیم نظام خانواده موثرترین راه مقابله با پدیده اعتیاد در جامعه است.

امیرجانبازی رودسری گفت: مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر عزم جدی میخواهد و باید بهصورت جدی پیگیری شود و این نیاز به همکاری همه نهادهای مسئول جامعه دارد و من از طرف خودم از همه مسئولانی که در این مقوله گام بر میدارند تشکر می‌کنم و از همه مسئولان میخواهم که با حضور و شرکت در جلسات روشنگری خانوادهها را با موضوع آشنا شوند.

وی افزود: باید تلاش‌مان را بکار بگیریم و با فرهنگسازی مناسب از رواج اعتیاد به مواد مخدر در جامعه جلوگیری کنیم.

منبع: ایسنا
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان