تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

ضرر میلیاردی بیرانوند با ترک زودهنگام پرسپولیس/ اختلاف با باشگاه!

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس برای ترک زودهنگام پرسپولیس و سفر به بلژیک با مسئولان باشگاه به مشکل خورده است.

علیرضا بیرانوند

رویداد۲۴ باشگاه آنتورپ بلژیک پس از نیمه کاره ماندن رقابت های ژوپیلر لیگ از علیرضا بیرانوند خواست تا در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرده و طبق قرارداد سه ساله خود با این باشگاه که از ابتدای فصل آینده آغاز می شود رفتار کند.

این در حالیست که رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران بر خلاف بلژیک قرار است از هفته نخست تیرماه از سر گرفته شود تا یحیی گل محمدی مخالف سفر زودهنگام دروازه‌بان ملی پوش خود به بلژیک شود. سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواست تا مکاتبات لازم را با آنتورپ انجام دهند تا بیرانوند پس از انجام تست پزشکی به تهران بازگشته و پرسپولیس را همراهی کند.

از این رو بیرانوند پرواز امروز چهارشنبه به بلژیک را لغو کرد تا نتیجه مکاتبات باشگاه فعلی و فصل آینده‌اش مشخص شود.

بیرانوند در حالی در آستانه جدایی وزدتر از موعد قرار گرفته که نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان بابت باقیمانده قرارداد فصل جاری خود طلب دارد.

دروازه بان پرسپولیس در آخرین نشست خود با مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه خواهان دریافت آن همراه با پاداش قهرمانی این تیم در فصل جاری شده است.

بیرانوند که پرسپولیس را از حالا قهرمان لیگ برتر می داند خواهان دریافت پاداش مندرج در قرارداد خود است که سبب می شود میزان طلب او بیش از دو میلیارد تومان شود.


بیشتر بخوانید: جزییات قرارداد علیرضا بیرانوند لو رفت


ادعایی که مسئولان باشگاه با آن موافق نیستند و معتقدند اگر بیرانوند می خواهد قبل از پایان لیگ برتر به آنتورپ برود بایستی قید پاداش های قهرمانی خود را بزند.

اختلاف نظری که باعث ایجاد ناراحتی بین طرفین شده است اما همه چیز بسته به نظر باشگاه آنتوپ دارد تا دروازه بان تیم ملی ابران را چه زمانی به دور جدید تمرینی خود فرا بخواند.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان