تاریخ انتشار: ۱۷:۰۲ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹

دو شاه ماهی جذاب در راه استقلال

استقلال به جذب دو بازیکن سابق خود که عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشتند علاقه دارد.

 استقلال

رویداد۲۴   هنوز لیگ نوزدهم به پایان نرسیده است و حتی زمان دقیق از سرگیری بازی‌ها مشخص نیست با این حال از همین اکنون تیم‌های بزرگ به دنبال تقویت خود برای فصل بعد هستند. استقلال در چند سال اخیر همواره فعالیت زیادی در تابستان نقل و انتقالات داشته است و پیش بینی می‌شود که در تابستان پیش رو هم بازهم شاهد رفت و آمد‌های زیادی در تیم آبی پوش باشیم.

خط حمله استقلال با مثلث دیاباته، قائدی و ارسلان مطهری بهترین عملکرد را در بین تیم‌های لیگ نوزدهم داشت و هر سه بازیکن بسیار خوب ظاهر شدند و همین باعث شده است تا آن‌ها با پیشنهاد‌های خارجی خوبی مواجه باشند.
بیشتر بخوانید: اعتبار فوتبال ایران در خطر است/ قرارداد اسکوچیچ را شفاف اعلام کنند
بعید نیست که استقلال باتوجه به پروند‌های مالی زیادی که دارد و بحران مالی که با آن مواجه شده است اقدام به فروش مهره‌های کلیدی خود نکند و به همین خاطر باید جایگزینان خوب، اما با قیمت کمتر پیدا کند.

کاوه رضایی ستاره پیشین آبی پوشان یکی از گزینه‌های استقلال برای تقویت خط حمله در تابستان است که احتمال بازگشت او به لیگ ایران زیاد ا ست.

رضایی قبل از اینکه راهی لیگ بلژیک شود با پیراهن استقلال یک فصل بازی کرد و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد و به محبوبیت زیادی در بین هواداران راه پیدا کند هر چند که در نهایت او جدایی تلخی داشت و در شرایطی سخت تیمش را تنها گذاشت.

بازگشت کاوه رضایی به استقلال باتوجه به تجربه‌ای که در فوتبال اروپا به دست آورده می‌تواند بسیار از مشکلات آبی پوشان را در خط حمله حتی در صورت جدایی دیاباته و مهدی قائدی حل کند و باید دید که آیا این انتقال ممکن است یا نه.

بازیکن دیگری که احتمال بازگشت او به آبی پوشان وجود دارد پاتوسی است که در فولاد خوزستان بازی می‌کند.

پاتوسی توسط شفر به استقلال آورده شد و خیلی زود به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار در آبی پوشان تبدیل شد، اما تنها یک نیم فصل در آبی پوشان باقی ماند و شفر او را به فوتبال امارات برد که نتوانست درخشش خود در لیگ ایران را در این لیگ جبران کند.

فولاد خوزستان با پاتوسی در تابستان سال قبل قرارداد امضا کرد و تا پایان لیگ نوزدهم او با فولاد قرارداد دارد و در شرایط کنونی خبر‌های درباره علاقه استقلال به بازگرداندن این هافبک آفریقایی به گوش می‌رسد و احتمال بازگشت او هم زیاد است.

استقلال در نخستین دیدار خود بعد از ازسرگیری لیگ باید به مصاف فولاد خوزستان برود که تقابل پاتوسی با هم تیمی‌های سابق خود می‌تواند جذابیت این بازی را دو چندان کند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان