تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش بذرپاش به ادعا‌های اکبر طبری

مهرداد بذرپاش نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اخبار جعلی پیرامون ادعای اکبر طبری معاون دفتر رئیس سابق قوه قضائیه درباره خود را تکذیب کرد.

اکبر طبری

رویداد۲۴   در پی انتشار اخباری جعلی پیرامون ادعای اکبر طبری معاون دفتر رئیس سابق قوه قضائیه درباره مهرداد بذرپاش، وی با صدور اطلاعیه‌ای این ادعا‌ها را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بیشتر بخوانید: قاضیِ فراری بازداشت شد؟


بسمه تعالی

مدتی است متنی جعلی به صورت پرحجم در فضای مجازی دست به دست می‌شود که طی آن، مدعی شده‌اند معاون دفتر رئیس سابق قوه قضائیه و متهم امروز فساد اقتصادی، ادعایی درباره اینجانب و پرونده سازی خیالی و اقدام علیه دولت سابق به دستور یک چهره سیاسی مطرح کرده است.

علیرغم مجهول الهویه بودن نویسنده این دروغ سازی، به جهت پرسش‌های مکرر برخی دوستان دلسوز، نکاتی را یادآور می‌شوم:

الف) اصل این ادعا کذب محض است. نه پرونده‌ای در کار بوده، نه اصولا چنین رویه‌ای با شخصیت‌های مختلف دارم و نه علیه دولتی که در آن خدمت می‌کردم، تاکنون اقدامی کرده‌ام.

ب) موضع انتقادی بنده در قبال برخی رفتار‌های رئیس سابق مجلس، هم در دوره‌ای که در هیات رئیسه مجلس بودم، و هم پس از آن، در دسترس همگان است.

پ) رویکرد اخیر و متفاوت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و دانه درشت‌ها قابل تقدیر است و امیدواریم این روند، با عمق بخشی بیشتر به رسیدگی‌ها و مقاومت در برابر فشارها، بدون توجه به خط‌کشی‌های سیاسی با قدرت ادامه یابد.

ت) حضور در دولتی که خدمات زیادی به کشور انجام داده و همگان به ان اذعان دارند، برای بنده باعث افتخار بوده است، را به عنوان یک افتخار در سوابق خود می‌دانم و هرگز حتی یک روز نسبت به آن ابراز ندامت نداشته‌ام و بار‌ها در مواضعم اعلام کرده‌ام بسیاری از اقدامات آن دولت همچون پرکاری، اگر با رفع نواقص و تقویت نقاط مثبت، ادامه یابد، بسیاری از مشکلات امروز هموطنان مرتفع خواهد شد.

قطعا موج تخریب‌ها و دروغ‌پردازی‌ها بیش از گذشته شدت خواهند گرفت که به صبر و تقوای بیشتر نیاز داریم.

سرباز مردم ایران
مهرداد بذرپاش
۲۳ خرداد ۱۳۹۹
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اکبر طبری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
0
0
تو، طبری ، خاوری ، م.ر. خ.ب و امثال حیواناتی مثل تو بیش 100% به عقل ، شعور ، انسانیت ، شرافت ، عقلانیت ، نیازدارین
شماها برای مردم شناخته شده این نیاز به اطلاعیه و ... نیست شماها جانوران درنده خو ، گرگهای انسان نما، و یک مشت آشغال هستید
نظرات شما
پیشخوان