تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۹

مرگ معمایی فاطمه؛ راز عشق نافرجام برملا شد

متهم: «روز حادثه همراه با نامزدم به خانه‌شان رفتم. می‌خواستم ببیند که ارتباطم با نامزدم جدی است و نمی‌توانم از او جدا شوم. سر همین موضوع با هم جر و بحث کردیم، فاطمه خیلی ناراحت شد و ناگهان دیدم که خودش را از پنجره به پایین پرتاب کرد. هنوز هم شوکه‌ام و باورم نمی‌شود که او چنین کاری کرده باشد»

اخبار حوادث

رویداد۲۴ دختر نوجوانی دیگر این‌بار در پرند قربانی یک عشق نافرجام شد. فاطمه شانزده ساله از طبقه یازدهم یک مجتمع مسکونی در پرند به پایین پرتاب شد و با مرگ معمایی‌اش راز‌های زیادی را با خود برد. بعد از مرگ این دختر نوجوان انگیزه‌های زیادی برای مرگ او مطرح شد. شایعه تا واقعیت این مرگ تلخ هنوز به طور قطع مشخص نیست.

اما اینکه گفته می‌شد عموی ناتنی این دختر او را از بالا به پایین پرت کرده، باز هم افکار جامعه را جریحه‌دار کرد تا اینکه صبح دیروز پلیس غرب استان تهران به این شایعه‌ها پایان داد و جزئیات مرگ فاطمه را فاش کرد. دختر نوجوان به خاطر عشق به پسرعموی ناتنی‌اش جان باخته؛ اما هنوز مشخص نیست که او به قتل رسیده یا به استقبال مرگ خودخواسته رفته است.

این مرگ تلخ و معمایی روز دوم خرداد رخ داد. ظهر آن روز بود که دختری نوجوان غرق در خون روی زمینی مقابل یک مجتمع مسکونی در پرند افتاد. بلافاصله مردم وحشت‌زده به کوچه آمده و با جسد این دختر روبه‌رو شدند. هنوز کسی نمی‌دانست که چه اتفاقی برای فاطمه افتاده است.

بلافاصله اورژانس و پلیس در جریان ماجرا قرار گرفتند. تحقیقات در این زمینه آغاز شد. این در حالی بود که از بیمارستان خبر رسید دختر نوجوان جان باخته است. مأموران پلیس در همان صحنه مرگ دریافتند که این دختر نوجوان با یکی از بستگانش در خانه تنها بوده که به دلایل نامعلومی از طبقه یازدهم به پایین پرتاب شده است؛ بنابراین دستور بازداشت این پسر سی‌وچهار ساله صادر شد.

پسر جوان پس از دستگیری خود را پسرعموی ناتنی فاطمه معرفی و درباره مرگ او اظهاراتی مبنی بر خودکشی این دختر مطرح کرد: «من سال‌هاست به خانه آن‌ها رفت و آمد دارم، اما از یک سال پیش که پدر فاطمه به دلیل مشکلات مالی به زندان افتاد، رفت و آمدم به خانه آن‌ها بیشتر شد؛ چون با پدرش خیلی رفاقت داشتم برای همین سعی کردم در نبود او به زن و بچه‌اش رسیدگی کنم. در این مدت به آن‌ها کمک مالی می‌کردم و سعی داشتم هر چه می‌خواهند برایشان فراهم کنم. ولی حسم فقط از روی انسانیت بود و هیچ نیت بدی نداشتم.

من خودم نامزد داشتم و می‌خواستم به‌زودی ازدواج کنم، اما گویا از این رفت‌وآمد‌ها و محبت‌های من فاطمه برداشت دیگری کرده بود. او به من وابسته شده بود و من هم نمی‌دانستم که به من علاقه دارد، برای همین هر چه می‌خواست سعی می‌کردم برایش فراهم کنم. تا اینکه یک روز به من گفت دوست دارد با من ازدواج کند، گفت عاشق من شده و نمی‌تواند بدون من زندگی کند.


بیشتر بخوانید: قتل داماد در خیابان الهیه تهران / مرجان راز جشن تولد خونین در برج را می‌دانست


خیلی تعجب کردم و به او گفتم نباید این حرف‌ها را بزنی. به او گفتم که احساسی به او ندارم، ولی فاطمه اصلا متوجه نبود تا اینکه روز حادثه همراه با نامزدم به خانه‌شان رفتم. می‌خواستم ببیند که ارتباطم با نامزدم جدی است و نمی‌توانم از او جدا شوم. سر همین موضوع با هم جر و بحث کردیم، فاطمه خیلی ناراحت شد و ناگهان دیدم که خودش را از پنجره به پایین پرتاب کرد. هنوز هم شوکه‌ام و باورم نمی‌شود که او چنین کاری کرده باشد.»

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که همچنان موضوع قتل از سوی پسرعموی ناتنی فاطمه مطرح بود. سرهنگ مهدی سرپناه، معاون اجتماعی فرماندهی غرب استان تهران، با اعلام این خبر به «شهروند» گفت: «در حال حاضر پسر جوان با قرار وثیقه آزاد شده است. این موضوع که این دختر دست به خودکشی زده یا اینکه در دعوا با این پسر جوان به قتل رسیده است، در حال بررسی است. مأموران تحقیقات خود را ادامه می‌دهند، اما طبق بررسی‌ها هیچ ارتباط عاطفی خاصی بین این دو نفر وجود نداشت. همچنین با توجه به اینکه لحظه حادثه دختر نوجوان و آن پسر در خانه تنها بودند و هیچ شاهدی در این زمینه وجود ندارد، برای همین نمی‌توان به راحتی تصمیم گرفت؛ بنابراین باید منتظر نتیجه تحقیقات کارآگاهان پلیس باشیم. اما اینکه می‌گویند عموی این دختر او را به خاطر مسائل خانوادگی به قتل رسانده است، شایعه است.»

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، حوادث
نظرات شما
پیشخوان