تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
پیشکسوت استقلال:

استقلال با استراماچونی قهرمان آسیا می‌شد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: جریانی در ورزش کشور حاکم است که نمی‌خواهد موفقیت استقلال را حتی به صورت کوتاه مدت ببیند و همواره مانع حرکت آن می‌شود.

استراماچونی

رویداد۲۴ سهراب بختیاری زاده اظهار داشت: نمی‌خواهم مثل خیلی‌ها احساسی صحبت کنم و حرف‌هایی را تکرار کنم که مدت زیادی است شنیده می‌شود. اما واقعیت این است جریانی در ورزش و فوتبال کشور حاکم است که نمی‌خواهد موفقیت استقلال را ببیند و این موضوع برای من به اثبات رسیده است.

وی اضافه کرد: این جریان که بسیار قوی است طوری برنامه ریزی می‌کند که همیشه در مقاطع مختلف زمانی بحران‌هایی پیرامون این تیم را بگیرد و برای آن ایجاد حاشیه کند. مثل همین بدهی‌هایی که مربوط به بویان و شفر است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: واضح‌ترین مثال به زمان رفتن استراماچونی باز می‌گردد. درست وقتی تیم با این سرمربی به صدر جدول رسید آن جریان دست به کار شد تا استرا از ایران برود. من یقین داشتم اگر این مربی ایتالیایی را فراری نمی‌دادند، با استقلال قهرمان آسیا می‌شد. اما متأسفانه نگذاشتند.

بختیاری زاده در خصوص از سرگیری دوباره لیگ برتر گفت: این اتفاق دیر یا زود باید رخ می‌داد. فوتبال هم مثل همه مشاغل دیگر باید به بودن کنار کرونا را یاد بگیرد و بتواند با این ویروس کنار بیاید. اما باید این را هم در نظر داشت که تمهیدات لازم را هم برای سلامتی بازیکنان و سایر اعضای تیم‌ها در نظر بگیرند.


بیشتر بخوانید: استراماچونی: استقلال تا ابد در ذهن من خواهد ماند


مدافع پیشین آبی‌ها در خصوص کری خوانی بعضی از بازیکنان و مربیان دیگر تیم‌ها قبل از شروع دوباره مسابقات گفت: این کار حرفه‌ای نیست و زیبایی فوتبال هم به همین غیر قابل پیش بینی بودن آن است. آنهایی که به فاصله ۱۰ هفته مانده به پایان مسابقات کُری می‌خوانند و خودشان را قهرمان می‌دانند مشخص است خیلی از فوتبال سر در نمی‌آورند.

وی در ادامه بیان داشت: بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال تا جایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند باید برای دست یافتن به آن تلاش کنند. ۴ ماه تعطیلی باعث شده تا خیلی تیم‌ها شرایط قبل از تعطیلات شأن را نداشته باشند و این می‌تواند شانس همه تیم‌های بالای جدول را برای قهرمانی افزایش دهد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان