تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

نامزدی محسن هاشمی برای ریاست‌جمهوری شایعه است

دفتر رئیس شورای اسلامی شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «محسن هاشمی» برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده نامزد نخواهد شد.

نامزدی محسن هاشمی برای ریاست‌جمهوری شایعه استرویداد۲۴ در این اطلاعیه که یک نسخه از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است:‌ با توجه به گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌های مطرح شده در فضای مجازی و مطبوعات در رابطه با کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده، به اطلاع می‌رساند همانگونه که رییس شورای شهر تهران در مصاحبه‌های متعدد تصریح نموده‌اند، ایشان برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارد.

«طرح اینگونه احتمال‌ها اثر مثبتی بر شرایط امروز جامعه که سخت درگیر مشکلاتی نظیر بیماری کرونا، مسائل اقتصادی - اجتماعی و تحریم‌های ظالمانه است، ندارد».

این اطلاعیه می‌افزاید:‌ مناسب‌تر است که توجه و تمرکز مسئولان و رسانه‌ها به جای پرداختن به گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌های بی‌اساس، به بهبود خدمت‌رسانی و انجام وظایف خویش معطوف شود.

برخی رسانه ها گمانه‌زنی‌هایی را درباره حضور «محسن هاشمی» رییس شورای اسلامی شهر تهران در انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرده‌اند؛ وی فرزند ارشد آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان