تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

واکنش پیروانی به پیشنهاد پرسپولیس به قلی‌زاده

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به خودمان حق نمی‌دهیم با بازیکنی که با باشگاهی دیگر قرارداد بلندمدت دارد مذاکره کنیم.

افشین پیروانیرویداد۲۴بازی دوستانه اخیر پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان که با برتری شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید یک مهمان ویژه داشت. علی قلی زاده هافبک تکنیکی تیم شارلوا بلژیک برای دیداری دو منظوره به ورزشگاه شهید کاظمی رفت که هم همراه مهدی ترابی دوست و همبازی قدیمی خودش باشد و هم ملاقاتی با مجید جلالی انجام دهد.

جلالی سرمربی فعلی گل‌گهر سیرجان در گذشته مربی قلی زاده در سایپا بوده است. حضور قلی زاده نه تنها خاطرات قدیمی را زنده کرد بلکه نشستن او روی نیمکت تیم پرسپولیس با شایعات و گمانه‌زنی‌هایی همراه شد.


بیشتر بخوانید: پیروانی: باید به زندگی در کنار ویروس کرونا عادت کنیم


برخی حتی پا را فراتر نهاده و مدعی شدند افشین پیروانی با قلی زاده به صورت خصوصی مذاکره کرده و پیشنهاد داده فصل آینده پرسپولیسی شود! وقتی این موضوع را با مدیر تیم پرسپولیس در میان گذاشتیم، پیروانی به خبرورزشی گفت: من واقعاً متوجه نمی‌شوم! کدام پیشنهاد؟ کدام مذاکره؟ فکر می‌کنم علی قلی زاده ۳ سال دیگر با تیم شارلوا قرارداد داشته باشد و اصلاً صحبتی درباره حضورش در پرسپولیس مطرح نشد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان