تاریخ انتشار: ۲۰:۲۹ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۹

دستور‌های مهم روحانی درباره استان‌های قرمز کرونایی، خانواده شهدا و ...

رئیس‌جمهور گفت: ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد شهید باید در خدمت اهداف حمایتی بنیاد یعنی خانواده‌های شهدا و جانبازان باشد.

حسن روحانی

رویداد۲۴  حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پی گزارش سعید اوحدی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از خدمات این بنیاد به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران بویژه در شرایط اقتصادی کنونی و همچنین ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد شهید و راهکار‌های افزایش این ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی به جامعه هدف این بنیاد، تاکید کرد که کشور مدیون ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است و همه تلاش‌ها در دولت و بویژه بنیاد شهید، باید بر مأموریت ذاتی خود که خدمت به این عزیزان متمرکز شود.

حسن روحانی با اشاره به گزارش رئیس بنیاد شهید درباره مجموعه ظرفیت‌های اقتصادی بنیاد اظهار داشت: ضروری است برنامه‌ریزی‌ها در خدمت اهداف حمایتی بنیاد شهید از جامعه هدف یعنی خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران باشد.
بیشتر بخوانید: رئیس جمهور: مسیر رشد کشور با وجود تحریم‌ها و ویروس کرونا ادامه یافته است
‌رئیس جمهور بازدید و سرکشی از خانواده‌های این عزیزان را به عنوان گامی ضروری از سوی مسؤولان بنیاد شهید عنوان کرد و بر تداوم این دیدار‌ها و رساندن این پیام رسا به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران مبنی بر اینکه دولت در کنار این عزیزان آماده خدمت رسانی است، تاکید شود.

روحانی همچنین با اشاره به گزارش‌هایی در بحث برخی نابسامانی‌ها در گلزار‌های شهدا در سراسر کشور و تاکید مقام معظم رهبری بر این موضوع، تاکید کرد که ضروری است بنیاد شهید با همکاری مجموعه‌های استانی، موضوع ساماندهی گلزار‌های شهدا را به عنوان مأموریتی ویژه در دستور کار خود قرار دهد. با همکاری مجموعه‌های استانی موضوع ساماندهی گلزار‌های شهدا در دستور کار بنیاد شهید قرار بگیرد.

تاکید رئیس جمهور بر آماده سازی فوری برنامه‌هایی برای کنترل بیماری در استان‌های قرمز

‎همچنین دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گزارش آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور با تمرکز بر وضعیت استان‌های قرمز را به رئیس جمهور ارائه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت، از تلاش‌های مسوولان این وزارتخانه و تدبیر وزیر بهداشت برای استقرار معاونین خود در استان‌های قرمز از جمله کرمانشاه، خوزستان، کردستان و بوشهر جهت مدیریت این فضا با همکاری ستاد‌های استانی مقابله با کرونا، تقدیر کرد.

‎رئیس جمهور تاکید کرد که به فوریت با همکاری سایر کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا از جمله کمیته امنیتی – اجتماعی، برنامه‌هایی برای کنترل این بیماری در استان‌های مذکور آماده شود تا چنانچه نیاز به ایجاد محدودیت‌ها و وضع برنامه‌هایی برای کنترل این بیماری در استان‌های قرمز ضروری است، در جلسه روز شنبه ستاد بررسی و تصویب شود.

روحانی همچنین بار دیگر از تلاش بی وقفه کادر درمانی کشور که طی چهار ماه گذشته در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بوده اند، قدردانی کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حسن روحانی ، کرونا
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان