تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۷ نظر

فیاض: فراماسونری در صداوسیما حاکم است!

ابراهیم فیاض، جامعه شناس اصولگرا گفت: متاسفانه صداوسیما در اوج انحراف در خصوص معرفی انقلاب اسلامی در همه ابعادش قرار دارد و در قبال معرفی چمران نیز بسیار کوتاهی کرده است. وی همچنین افزود: نمی‌توانم باور نکنم که فراماسونری در صداوسیما حاکم است؛ و همانطور که فراماسونری تاریخ ما را تحریف کرده و تاریخی برای ما ساخته که نسبت به آینده چنین تردید کنیم، در صداوسیما نیز همین کار در حال انجام است.

فیاض

رویداد۲۴ ابراهیم فیاض، جامعه شناس اصولگرا گفت: متاسفانه صداوسیما در اوج انحراف در خصوص معرفی انقلاب اسلامی در همه ابعادش قرار دارد و در قبال معرفی چمران نیز بسیار کوتاهی کرده است.

* شهید چمران برای همیشه «مظلوم» است. علتش هم این است که نه تنها هیچ گاه به درستی شناخته نشد، بلکه مصادره به مطلوب شد. من یک ضلع شخصیتی او را «شریعتی»، ضلع دیگرش را «امام موسی صدر» و بُعد سوم شخصیتش را «تهرانی بودن» می‌دانم. این موارد در چمران به شدت موثر بودند.
بیشتر بخوانید: انتقاد ابراهیم فیاض از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان
* شخصیت‌های بزرگ که متعلق به آینده هستند در زمان حال خود شناخته نمی‌شوند و هرچه می‌گذرد به تدریج شناخته خواهند شد. ۳۹ سال از شهادت چمران می‌گذرد، ولی امروز بازهم درباره او صحبت می‌کنیم. باید دید مشکل چه بود که چمران شناخته نشد؟ متاسفانه عرفان و حکمت که وسط می‌آید یک فرد را تبدیل به اسطوره می‌کند و روی طاقچه قرار می‌دهد. علاوه بر این، جریان راست سنتی زمانی که شهید چمران مقابل بنی صدر ایستاد، دوباره او را به نفع خودش مصادره کرد. گویی که انگار چمران همراه آن‌ها بوده، در حالی که چنین نبوده است.

* متاسفانه صداوسیما در اوج انحراف در خصوص معرفی انقلاب اسلامی در همه ابعادش قرار دارد و در قبال معرفی چمران نیز بسیار کوتاهی کرده است. من این را پیشتر در جلسه‌ای گفته ام که اگر سازمان سیا می‌خواست صداوسیمایی بنیان بگذارد که نسبت به انقلاب و شخصیت‌های انقلاب و مبانی آن انحراف ایجاد کند، به توفیقی دست نمی‌یافت که صداوسیمای کنونی دست پیدا کرده است. من همچنین گفته ام نمی‌توانم باور نکنم که فراماسونری در صداوسیما حاکم است؛ و همانطور که فراماسونری تاریخ ما را تحریف کرده و تاریخی برای ما ساخته که نسبت به آینده چنین تردید کنیم، در صداوسیما نیز همین کار در حال انجام است. از این رو می‌بینیم در قبال معرفی شخصیت‌هایی نظیر شریعتی، بازرگان و حتی مطهری این چنین عمل می‌شود.

* مصادره شخصیت‌ها و بی محتوا سازی آن‌ها ضمن در مقابل انقلاب قرار دادن‌شان در صداوسیما صورت می‌گیرد. متاسفانه با ادامه این روند یکی از فاسدترین کشور‌های دنیا شده ایم. پرونده فساد معاون سابق قوه قضائیه را ببینید، هنوز نگفته اند او با چه کسانی رفت و آمد داشته و کارگزار چه کسانی بوده است؟ وقتی آدم‌ها را در برابر ارزش‌های انقلاب قرار می‌دهیم، نتیجه اش این می‌شود. وقتی شخصیت‌های انقلاب را طوری تعریف می‌کنیم که در مقابل انقلاب قرار می‌گیرند و نه همراه آن، همین می‌شود. مثلا وقتی به شهید چمران لقب «لیبرال» یا آمریکایی داده شود، شخصیت‌ها مصادره و بی معنا می‌شوند؛ و کم کم نسل جوان به این نتیجه می‌رسد که متفکرین بزرگ کشورشان یک مشت آدم بی شخصیت بوده اند. در صورتی که آن‌ها انسان‌های بزرگی هستند.

* اگر شهید چمران امروز در قید حیات بود، جزو متدینین جبهه اصلاحات محسوب می‌شد. متاسفانه طیف سکولار اصلاحات بلندگوی این جریان را در دست دارد. اما اصلاح طلبان متدین کسانی هستند که امام بنا داشت چارچوب‌های تئوریک آن‌ها را ایجاد کند. بازهم تکرار می‌کنم که شکی ندارم اگر شهید چمران امروز حضور داشت در زمره متدینین جبهه اصلاحات قرار می‌گرفت.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: صدا و سیما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
شیعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
0
1
قابل توجه رائفی پور
فرهاد
|
Germany
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
نون شبو از مردم بگیرید ولی نزارین فراماسونی ها اینقدر تو کشوری که انقلاب کردیم 8 سال جنگیدیم پیش بیان تا آرمانهای مارو از بین ببرن من خودم شخصا حاضرم بمیرم از گشنگی ولی فراماسونی ها نتونن به کشور نفوز کنن با درود.
عباس پسرنواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
1
درود بر شما وکسانی که هنوز روشن گری می‌کنند. چه دستی پشت پرده است که تمایل داردشخصیت‌های معاصرودرستکاررابه هرشیوه ای که شده بدنام کند. آنهم بزرگانی که درقیدحیات نیستند.
سیدمجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
میگوییم حزب الله ، از معنی لغوی آن و تعاریف در کلام الله مشخص میشود حزب الله یعنی چه ، میگوییم اصولگرا ، یعنی افرادی که اصول انقلاب اسلامی و مبانی ایدئولوژیکی آن را قبول داشته باشند و در صدر آن ولایت فقیه و رهبری را به رسمیت بشناسند حالا اگر مواردی از این اصول را برای خود کنار گذارند اصولگرای شعاری شناخته میشوند که در آن صورت ارزش غاز از این افراد بیشتر است . حالااصلاح طلب یعنی چه ؟ این اصلاح طلب در نظر ایدئولوژیکی میخواهد کدام مبانی اسلام و انقلاب اسلامی را تغییر دهد و اصلاح کند . اینان هنوز در عالم خیال سیر می کنند و نتوانستند از جهل خود این را بفهمند که اصول انقلاب اسلامی ای که امام امت آن را برنامه ریزی نمود و برخی بزرگان خالص و ناب انقلابی از دیدگاه اسلام این درخت نونهال را آبیاری نمودند و رشدش دادند ریشه در اعتقادات دینی مذهبی دارد ، شهدا خون خود را در راه آن هدیه نمودند جانبازان انقلاب از آن حفاظت نمودند و جهت پاسداری آن از جسم خود مایه گذاشتند . این به اصطلاح اصلاح طلبان چه چیزی را در این انقلاب و قوانین اسای آن میخواهند اصلاح کنند و به دنبال چه میگردند . سالهای سال عقاید و کلام و ایده ها و تئوریهای اینان رو شده اینان فقط بدنبال حذف ولایت امری و رهبری هستند وچون توان اینکار را ندارند گه گاهی فریاد بر می آورند که باید شرح وظایف رهبری کم شود . از طرفی اینان به دنبال اصلاح نظام گفت و گویی اند که در آن آمریکا به عنوان کدخدا شناخته شود و پس از چندی اسراییل غاصب کودک کش هم بالاخره به گونه ای به رسمیت شناخته شود . پدر معنوی الاح طلبان بدنبال همین رویکرد عقیددتی بود و عملکرد و گفتار و روش سیاسی اش به روشنی و وضوح این عقیده را در جامعه ارائه میکرد . اصلاح طلب یعنی کسانی که در مقابل خلافت امیرالمومنین قد علم کردند و خلافت آن ولی خدا را با حیله و نیرنگ غصب نمودند . خط فکری اصلاح طلبی در روز رحلت امام راحل پیشنهاد شورای رهبری را ارائه میدهد چون نمیتواند قدرت رهبری واحد را بر بالای سر خواسته های غیرشرعی و غیرانقلابی خود تحمل کند . آنهایی که دم از اصلاح طلبی و طرفدار اصلاح طلبی میزنند بدانند و بفهمند که زیر پرچم شیطان روزه امام حسین میخوانند و قرآن خدا را در بالای نیزه قرار میدهند . این معنی اصلاح طلب است همان اصلاح طلبانی که از فتنه ۸۸ و فتنه بعدی پیروی نمودند .
برادر شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
در عجبم با وجود این مدیران فاسد در صداوسیما چطور حرب ا... سکوت کرده ما بعنوان کارمند رسمی که مجرم به خانواده شهید متعهد هستیم شاهد این جنایتها در این سالیان متمادی هستیم.هر کس سکوت کند به والله در جرم این کثافتها از گیلان گرفته تا خود تهران شریک است و گردن کثیف خود را برای تیزی شمشیر امام زمان آماده کند
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۱
0
0
دقیقا صدا و سیما دچار یک نوع دو شخصیتی شده آبان ملت رو معترضان و مخالفان و خود فروخته معرفی میکرد و هیچ گزارش دقیقی از خواسته مردم پخش نکرد الان در عزای بازیگر مفسد فیلم های پورن سیاه پوش شده
و یک لحظه بدون اخبار آمریکا روزش رو به شب نمیرسونه
جای تشکر فراوان داره از
صدا و سیما با این همه دو رنگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۵
0
0
صدا سیما اخبار کرونا داخل رو هول هول میگه و میده اما برای اخبار تلفات و مشکلات معیشتی و مدیریتی کرونا در آمریکا انواع گزارشات تصویری و تفسیر و تحلیل ارائه میده
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان