تاریخ انتشار: ۱۸:۲۸ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
گزارش تمرین سه شنبه سرخپوشان؛

شماره‌های جدید پرسپولیسی‌ها مشخص شد/ شعار علیه کارلوس کی روش

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور هواداران در شرایطی برگزار شد که چند نفر از بانوان علاقمند هم اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند.

رویداد۲۴-اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور هواداران در شرایطی برگزار شد که چند نفر از بانوان علاقمند هم اجازه حضور در تمرین را پیدا کردند.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در حضور هواداران و خبرنگاران از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد این در حالی بود که حدود ۷۰۰ هوادار از نزدیک نظاره گر این تمرین بودند. این هواداران حدود ۲ ساعت پیش از آغاز تمرین در مقابل ورزشگاه کاظمی حضور پیدا کردند اما ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه اجازه حضور در ورزشگاه را بدست آوردند.

 تعدادی از بانوان هم قصد ورود به ورزشگاه را داشتند که ابتدا توسط حراست ورزشگاه از حضور آنها جلوگیری شد. آنها معترض بودند که چرا هواداران استقلال می توانند از نزدیک تمرین تیم شان را تماشا کنند اما بانوان پرسپولیسی این اجازه را ندارند. به هر حال این بانوان علاقمند پس از دقایقی اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

 پرسپولسی ها تمرین امروزشان را در دو گروه با پاسکاری های کوتاه و زمینی آغاز کردند که تعدادی از بازیکنان زیر نظر «سرتن چوک» این تمرین را انجام دادند. دروازه بانها هم حدود ۳۰ دقیقه تمرینات اختصاصی را زیر نظر ایگور پانادیچ انجام دادند.

حسین ماهینی هم اولین تمرینش را با پرسپولیس برگزار کرد.

 وحید امیری نیز صبح امروز در محل تمرین حضور پیدا کرده بود به علت سرماخوردگی از کادر فنی اجازه گرفت که برای تمرین امروز استراحت کند.

 در این تمرین از برخی شماره های جدید سرخپوشان رونمایی شد که بر این اساس شماره ۲۰ که پیش از این در اختیار رضا نورمحمدی کاپیتان پیشین سرخپوشان بود بر تن سید جلال حسینی که کاپیتان احتمالی این فصل پرسپولیس است، بود.

 همچنین شماره ۱۸ مهرداد کفشگری هم امروز بر تن حسین ماهینی بود. شهاب زاهدی هم شماره ۱۴ بنگستون، محسن ربیع خواه بازیکن جدید پرسپولیس با شماره ۴۴  و سروش رفیعی با شماره ۳ که فصل گذشته در اختیار وحید حیدریه بود تمرین کردند.

 شماره ۴۰ بابک حاتمی هم امروز بر تن یک بازیکن تستی بود. هواداران که به شدت بازیکنان را مورد تشویق قرار می دادند برانکو را  تشویق کردند و همچنین شعارهایی علیه کارلوس کی روش سر دادند.

همچنین هواداران که متوجه شدند مهرداد کفشگری با صبای قم قراردادش را فسخ کرده با تشویق این بازیکن خواستار بازگشتش به پرسپولیس شدند.

ایگور پانادیچ نیز شوخی های جالبی را با علیرضا بیرانوند انجام می داد و با وی خوش و بش گرمی می کرد.

احمد نوراللهی هم امروز تمرینات اختصاصی را زیر نظر فیزیوتراپ تیم انجام داد.

 پرسپولیسی ها سپس دوباره به دو گروه تقسیم شدند و به حرکت از جناحین مشغول شدند.

  هواداران همچنین با سر دادن شعارهایی پرسپولیس را قهرمان لیگ شانزدهم دانستند.

منبع: مهر
برچسب ها: کارلوس
نظرات شما
پیشخوان