تاریخ انتشار: ۱۸:۳۳ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
رئیس هیئت والیبال استان کرمان:

شناسایی بازیکنان برتر هدف برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان است

رئیس هیئت والیبال استان کرمان مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در استان کرمان را انتخاب بازیکنان برتربرای جذب در تیم کشوری دانست.

رویداد۲۴- رئیس هیئت والیبال استان کرمان مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در استان کرمان را انتخاب بازیکنان برتربرای جذب در تیم کشوری دانست.

علی‌اکبر ثابتی‌پور امروز اظهار کرد: در ادامه مسابقات والیبال برادران جام رمضان در شهرستان کرمان، دیشب با برگزاری دو بازی از گروه «الف» و «ب» به پایان رسید.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان، بیان کرد: مسابقات والیبال جام رمضان دیشب در گروه «الف» تیم های شهدای کمیته امداد و جوانان با برد دو بر صفر جوانان و در گروه «ب» مسابقات بازی تیم های نوجوانان و هراز آمل با برد دو بر یک نوجوانان به پایان رسید.

ثابتی پور افزود: درادامه مسابقات والیبال برادران جام رمضان امشب یکم تیرماه، در گروه «الف» تیم های امیدآینده و باشگاه فرهنگی ورزشی بارز و درگروه «ب» مسابقات تیم های سپهررایان و علوم پزشکی به مصاف یکدیگرمی روند.

وی مهم‌ترین هدف از برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان را انتخاب بازیکنان برتر برای تیم کشوری در گروه‌های نوجوان، جوان و امید دانست و تصریح کرد: مسابقات والیبال تا روزسه‌شنبه هشتم تیرماه ادامه و نیم نهایی و نهایی مسابقات در روز هشتم تیر ماه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
نظرات شما
پیشخوان