تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۶ تير ۱۳۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

علم‌الهدی: در نظام بانکی دزد پرورش پیدا می‌کند

امام جمعه مشهد با اشاره به گرانی قیمت مرغ، بیان کرد: نرخ مرغ را کیلویی ۱۵ هزار تومان گذاشتند، این حمایت از مصرف‌کننده است؟ اگر تولیدکننده در مسئله نهاده‌های دامی دچار مشکل شده، باید به او رسیدگی شود. اگر در حمایت از مصرف‌کننده تدبیر و مدیریت ندارید، کسی بیاید که بتواند از مصرف‌کننده حمایت کند

علم‌الهدی

رویداد۲۴ سید احمد علم الهدی در خطبه‌های مکتوب خود برای نمازگزاران مشهدی گفت: در راه مبارزه با فساد باید بستر‌های فساد خیز داخلی و خارجی را از بین برد.

 سید احمد علم الهدی امروز در هفدهمین خطبه مکتوب خود به شهادت شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: شهادت شهید بهشتی در هفتم تیر ۱۳۶۰ برای ما نمایشگاه بسیار شفاف از ماهیت نفاق است.
بیشتر بخوانید: درخواست علم الهدی برای بازگشایی حرم امام رضا/ تعطیلی حرم فشار سنگینی به تولیت آستان قدس وارد کرد
امام جمعه مشهد بیان کرد: ۳ عزیز در انقلاب از دست دادیم که همانند آنان در ۴۰ ساله انقلاب در کنار مقام ولایت به وجود نیامد: مرحوم شهید آیت‌الله صدر در عراق، مرحوم استاد شهید آیت‌الله مطهری و شهید مظلوم مرحوم آیت‌الله بهشتی.

وی با بیان اینکه در تحول یک‌ساله دستگاه قضا، مبارزه با فساد، مفسدین و جریان فساد اقتصادی باعث ایجاد امیدواری در مردم شده است، افزود: دو نکته حائز اهمیت در مبارزه با فساد قابل توجه است. یکی اینکه ریشه مفاسد اقتصادی، جریان قدرت و ثروت وابسته به خارج از کشور است و دیگر اینکه عامل فساد در کشور، ساختار‌های نامناسب، فاسدپرور و فسادساز است.

علم الهدی، مبارزه با فساد را مبارزه با ریشه شکل‌گیری فساد دانست و بیان کرد: جریان قدرت و ثروت، مبارزه با فساد را آرام نخواهند گذاشت.

وی باتأکید بر اینکه به‌جای ایراد گرفتن، از دستگاه قضا حمایت کنید، گفت: عدالت‌خواهی اسلامی با نگاه سوسیالیستی محقق نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی، اصل اول در عدالت‌خواهی اسلامی را عنصر تقوا عنوان کرد و افزود: افترا زدن و توهین کردن خلاف تقوا است.

وی با بیان اینکه نظام بانکی ما، نظامی است که در آن دزد پرورش پیدا می‌کند، ابراز کرد: ساختار نظارتیِ دستگاه‌های نظارتی ما، نظام درستی نیست.

امام جمعه مشهد با اشاره به گرانی قیمت مرغ، بیان کرد: نرخ مرغ را کیلویی ۱۵ هزار تومان گذاشتند، این حمایت از مصرف‌کننده است؟ اگر تولیدکننده در مسئله نهاده‌های دامی دچار مشکل شده، باید به او رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه اگر در حمایت از مصرف‌کننده تدبیر و مدیریت ندارید، کسی بیاید که بتواند از مصرف‌کننده حمایت کند، ابراز کرد: هم ساختار‌های نظارتی، هم نظام بانکی و هم جریان‌هایی که در آن دزد پرورش پیدا می‌کند، باید درست شود.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی از کارگزاران دستگاه قضا که به مبارزه با فساد می‌پردازند، تشکر کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
کرامت سلیمی
|
Singapore
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
0
0
تا افکار و باور مردم نسبت به یک سری موضوعات مخصوصا” فلسفه تشکیل دولتها واقعی و حقیقی نشود هیچگاه مشکلات حل نخواهد شد.

چون ذهن مردم ‍‍‍‍‍ پر از دروغها و موضوعات غیر واقعیست و تا مردم به این دروغها و موهومات باور دارند باید شاهد این باشیم که روز به روز بدبخت تر و بیچاره تر شوند. تلاش تمام دولتهای جهان این است که ملتهارا نادان و کودن بار بیاورند و ذهن انها مملو از اطلاعات بیهوده و حتی غلط شود و متاسفانه مصیبت بزرگتری که ملتها به ان دچار می شوند این است که توهم دانستن نیز دارند که این توهم دانستن از نادانی انها بدتر است.

این ملتهای نادان و کودن به گونه ای مهندسی و هدایت ذهن می شوند که حتی اگر بخواهند تغییر عقیده دهند مشکلات بزرگتری را برای خودشان ایجاد می کنند.

افراد نادان و کودن وقتی تغییر عقیده میدهند فقط ترسناک تر و خطرناکتر می شوند.

بدون شک حقیقت در ذات دروغهاییست که دررسانه ها منتشر می شود. اما چرا مردم نمی توانند حقیقت را پیدا کنند.

قدرتمندان جهان برای گمراه نمودن ملتهاو انحراف اذهان انها برای نرسیدن به حقایق ملتها را درگیر عشق و نفرت نسبت به موضوعات مختلف می کنند. زیرا عشق و نفرت هردو یک ویژگی مشترک دارند و انهم اینکه باعث می شوندافراد دیدگاه درستی نسبت به موضوعات و مسائل مختلفی که می بینند نداشته باشند و نتوانند حقیقت و واقعیت را از دروغها تشخیص دهند.
متاسفانه تعداد زیادی از رسانه ها برای انحراف اذهان از رسیدن به حقیقت موضوعات مبتذل و پیش پا افتاده و یا حتی موضوعات ظاهرا”علمی ، اگاهی دهنده ، هنری و… را منتشر می کنند.تعداد زیاد سایتها و کانالهای سرگرم کننده اعم از جوک ، فیلم ، سرگرمی و … باعث پنهان شدن حقیقت در لابلای دروغها می شود.

انسانها با باورها و عادتهایشان و همچنین رؤیاهایشان زندگی می کنند و از حقیقت فرار می کنند و این باعث می شود که صاحبان قدرت و سرمایه ملتها را به هر شکلی که اراده کنند کنترل و مهندسی نمایند. و دروغها را درلباس حقیقت به انها باور دهند.

فرار از حقیقت انسانها باعث شده تا به جای ریشه یابی واقعی مشکلات و بحرانها ی جهانی مخصوصا” جنگها همواره به دنبال یک ناجی وقهرمان بگردند تا انها را نجات دهد. بیشتر انسانها در شرایط فعلی جهان همچون دختر بچه ای شده اند که در رؤیاهایش انتظار دارد فردی با اسب سفید بیاید، غول ستمگر را بکشدو با اوازدواج نماید و خوشبختش کند.

صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه در جهان برای حفظ موقعیتشان همواره به دنبال بحران سازی در جهان می باشند. بحرانهایی که کنترل وهدایت این بحرانها در اختیار خودشان است. گاهی جنگ جهانی ، گاهی جنگ منطقه ای و گاهی رواج قحطی،بیماری, گرسنگی و بیکاری و ...
نظرات شما
پیشخوان