تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۰۷ تير ۱۳۹۹

ماجرای پیام جنجالی که برای فرهاد مجیدی فرستاده شد

شب قبل از بازی تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان، پیام صوتی به فرهاد مجیدی ارسال و همین موضوع باعث ایجاد ذهنیت برای سرمربی استقلال می‌شود.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال پس از دیدار با فولاد خوزستان، اعلام کرد که شب قبل از بازی پیامک‌های مشکوکی برای فرهاد مجیدی در خصوص قضاوت سیدمهدی سیدعلی ارسال و همین مسئله باعث به وجود آمدن ذهنیت برای سرمربی استقلال شد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد، پیامی که به فرهاد مجیدی رسیده، «صوت» بوده و شخص ارسال کننده فرد نزدیک به سرمربی استقلال است. در این پیام، فرد مذکور ادعا می‌کند که داور به دلیل ارتباط خوبی که با سرمربی فولاد خوزستان دارد، فردا (روز بازی) کار را برای تیم حریف درمی‌آورد.

این فرد همچنین مدعی شده که سیدعلی، نصف بازی‌های تیم فوتبال نساجی مازندران در زمان مربیگری نکونام را قضاوت کرده است. در ادامه این فرد می‌گوید که داور، دقیقه ۲۰ مجیدی را اخراج می‌کند یا یک پنالتی برای حریف می‌گیرد تا کار برای حریف آسان شود.

در جریان بازی، تصمیمات سیدعلی چند بار باعث عصبانیت مجیدی و بازیکنان شد و سرمربی آبی‌پوشان به داور چهارم و یکی از کمک‌هایش می‌گوید چرا داوری ضعیف است. کمک داور به سرمربی استقلال می‌گوید مراقب حرف زدنش باشد و اگر این کار را نکند، موضوع را به داور وسط اعلام می‌کند.

وقتی علی کریمی دقیقه ۴۴ بازی اخراج شد، مجیدی از جملات تندی علیه سیدعلی استفاده می‌کند تا کوپال ناظمی داور چهارم، سیدعلی را فرابخواند. زمانی که سیدعلی در حال رفتن به سمت کنار زمین بود تا به سرمربی استقلال تذکر بدهد، مجیدی وارد زمین شد تا با کارت قرمز روبه‌رو شود. همین مسئله کافی بود تا سرمربی جوان استقلال عصبانی شده و بگوید من مجیدی هستم و کم نمی‌آورم و مقابل شما می‌ایستم. سرمربی آبی‌پوشان همچنین به یک ویلا اشاره و صحبت‌های دیگری نیز مطرح کرد که باعث تعجب همه شده بود.


بیشتر بخوانید: خشم مهار نشدنی فرهاد مجیدی+عکس


همچنین زمانی که عارف غلامی در نیمه دوم اخراج شد، مجیدی به کنایه به داور وسط اعلام کرد که سومین بازیکن را هم از استقلال اخراج کند.

مجیدی شب گذشته در پستی اینستاگرامی بدون اینکه نامی از فردی ببرد کنایه‌هایی که زد که خیلی‌ها مخاطب او را نکونام خواندند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان