تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان

حوزه مطالعات جوانان نیازمند توسعه فضای پژوهشی است

معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: رشد در حوزه مطالعات جوانان نیازمند توسعه فضای پژوهشی است
  رویداد۲۴-معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: رشد در حوزه مطالعات جوانان نیازمند توسعه فضای پژوهشی است

 جلسه توسعه همکاری فعالیتهای پژوهشی معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش با پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی در دفتر این معاونت برگزار شد.
در این جلسه عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به اهمیت رشد در حوزه مطالعات جوانان متناسب با نیاز روز و برنامه ریزی در آن حوزه گفت: با توجه به اهتمام این معاونت و به ویژه مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی در راستای انجام فعالیتهای پژوهشی در حوزه جوانان، مناسب است که این فرایند با مشارکت موسسات و پژوهشگاه هایی مثل پژوهشگاه علوم انسانی جهاد دانشگاهی توسعه پیدا کرده و بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر از نتایج این فعالیتها بهره ببریم.

در ادامه محمدرضا فضلی سرپرست مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان با تشریح نیازسنجی وتعیین اولویتهای پژوهشی جوانان گفت: مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی آماده ایجاد فضای همکاری مشترک پژوهشی منطبق با نیازهای حوزه جوانان است.

وی با برشمردن اهمیت برگزاری همایشها و کنگره های علمی- تخصصی بیان داشت: ما با همکاری معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت به عنوان اولین کار مشترک آماده ایم که نخستین کنگره ملی ساماندهی جوانان را که برای آینده ای نزدیک پیش بینی و برنامه ریزی کرده ایم با مشارکت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار کنیم.

منبع: مهر
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان