تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۹ تير ۱۳۹۹

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا

تیم استقلال تهران در دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز میزبان سایپا تهران است.

ترکیب استقلال مقابل سایپا

رویداد۲۴ در چارچوب مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر تیم استقلال تهران از ساعت 21 امشب میزبان سایپای رده چهاردهمی است. تیم سایپا با گذشت 21 هفته از رقابت‌های لیگ با کسب 19 امتیاز بالاتر از شاهین بوشهر و پیکان تهران ایستاده است.

تساوی شب گذشته شاهین و شکست پیکان مقابل پرسپولیس ابراهیم صادقی را امیدوار کرد که جایگاه آن در جدول فعلا دست نخورده باقی بماند و بیش از این به قعر جدول رده بندی نزدیک نشوند. 

سایپا که بعد از شاهین و پیکان به همراه ماشین سازی با 29 گل بیشترین گل خورده در بین 16 تیم لیگ برتری را در آمار ثبت شده دارد در مسابقه رفت برابر استقلال تهران با نتیجه 4 بر صفر شکست خورده بود. مسابقه هفته هفتم بین این دو تیم با گلزنی وریا غفوری، عارف غلامی، محمد دانشگر و سجاد آقایی به پایان رسیده بود.

تیم های استقلال و سایپا تاکنون 34 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که از این تعداد 16 پیروزی سهم آبی‌های تهرانی و 6 دیدار سهم بردهای نارنجی پوشان بوده است و هر دو تیم در 12 مسابقه نیز به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

استقلال تهران در حالی پا به این دیدار می‌گذارد که پیش از سایپا یک بازی معوقه برگزار کرد و حاصل آن شکست دو بر یک مقابل تیم فولاد خوزستان بود. استقلال در این مسابقه علاوه بر از دست دادن نتیجه، علی کریمی و عارف غلامی را هم به علت دریافت کارت قرمز برای مسابقه مقابل سایپا از دست داد.

آبی پوشان تهران برای این مسابقه فرهاد مجیدی را روی نیمکت نخواهند داشت و او به علت اخراج در دیدار برابر فولاد باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد و مجید نامجومطلق به عنوان دستیار اول نکات مدنظر او را به بازیکنان منتقل خواهد کرد.

همچنین مرتضی تبریزی و رضا آذری دو بازیکن مصدوم استقلال هستند که به علت پارگی رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفته و برای هفته‌ها دور از میادین خواهند بود که به علت فراوان برای فصل بعدی می‌توانند به ترکیب اصلی اضافه شوند.

در بازی امروز سیدحسین حسینی در روز تولد 28 سالگی‌اش گزینه اول ایستادن در قفس توری استقلال است. سنگربان آبی‌ها که در فصل گذشته موفق شده بود رکورد بیشترین دقیقه بسته نگه داشتن دروازه را به خود اختصاص بدهد در فصل اخیر طی 21 مسابقه گذشته تنها در 4 دیدار کلین شیت داشته است.

وریا غفوری، روزبه چشمی، محمد دانشگر و میلاد زکی پور 4 بازیکنی هستند که برای قرار گرفتن در خط دفاعی ترکیب اصلی شانس بالایی دارند. با توجه به اخراج کریمی در بازی گذشته، فرشید باقری در میانه میدان جایگزین این بازیکن می‌شود و او به همراه مسعود ریگی، هروویه میلیچ و آرش رضاوند خط میانی را تکمیل خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: استقلال بدون یار به سایپا رسید/ آخرین تلاش‌های سپاهان برای قهرمانی


با توجه به مصدومیت تبریزی و امیرارسلان مطهری و همینطور خروج محسن کریمی از لیست استقلال در حال حاضر علی دشتی و ذکریا مرادی دو بازیکنی هستند که می‌توانند با توجه به غیبت دیاباته در کنار مهدی قائدی خط حمله را تکمیل کنند؛ به نظر می‌رسد دشتی با توجه به تجربه بیشتر در ترکیب آبی‌ها در کنار قائدی به میدان برود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل سایپا به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، وریا غفوری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، هروویه میلیچ، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، فرشید باقری، آرش رضاوند، مهدی قائدی و علی دشتی

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان