تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۹

تیم منتخب هفته بیست و دوم لیگ برتر

بازیکنان جوان عملکرد خوبی در هفته بیست و دوم داشتند.
تیم منتخب هفته
رویداد۲۴ هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام ۸ دیدار در دو روز پیگیری شد و به پایان رسید. تیم منتخب این هفته از رقابت‌ها به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا حقیقی (نساجی مازندران)

پیروزی با ارزش نساجی مقابل تراکتور در تبریز به یک گل نیاز داشت و تیم قائمهشری خیلی زود به گل رسید و بعد از آن خط دفاع و دروازه‌بان نساجی بودند که با مقاومت جلوی حملات میزبان توانستند برتری را حفظ کرده و ۳ امتیاز مهم با خود از تبریز ببرند. حقیقی با استفاده از تجربه بالای خودش بار‌ها حملات تراکتوری‌ها را مهار کرد و ۵ نجات دروازه به ثبت رساند تا گلر برتر هفته لقب بگیرد.

مدافع: ابوالفضل رزاق‌پور (شاهین بوشهر)

شاهینی‌ها که مشکلات ریز و درشت گذشته را همچنان دارند و سرمربی‌شان هم به ایران برنگشته فاصله‌ای تا یک شکست دیگر و نزدیک‌تر شدن به سقوط نداشتند و گل زودهنگامی که خوردند هم این نوید را می‌داد، ولی این تیم دوبار به بازی برگشت و خط دفاع شاهین هم با وجود ۲ گل خورده عملکرد قابل قبولی داشت و بار‌ها حملات بازیکنان نفت مسجد سلیمان را قطع کرد. رزاق‌پور به دلیل گل با ارزشی که به ثمر رساند نماینده خط دفاع شاهین در تیم منتخب هفته است که عملکرد قابل قبولی ارائه داد.

مدافع: محمد طیبی (سپاهان)

خرید خوب نیم فصل سپاهان بود و آمد تا جای خالی گولسیانی و پورقاز را پر کند که مصدومیت طولانی مدت گریبانگیرشان شده است. طیبی علاوه بر عملکرد دفاعی خوب معمولا در فاز هجومی هم به تیمش کمک می‌کند و در بازی با گل گهر هم روی جایگیری مناسب و هوش بالای بازی خوانی خود توانست یک موقعیت گل برای حسینی بسازد و برتری تیمش را رقم بزند.

مدافع: مجتبی بیژن (نساجی)

در کنار حقیقی که روز درخشانی مقابل تراکتور و حملاتش داشت، خط دفاع این تیم هم عملکرد خوبی داشته و مجتبی بیژن سرآمد نفرات دفاعی تیمش بود که بار‌ها با قرار گرفتن در مسیر توپ تراکتوری‌ها و قطع پاس‌های آن‌ها مانع شکل گیری حملات روی دروازه تیمش شد تا نمره قبولی بگیرد و در جمع برترین‌ها باشد.

هافبک: مسعود ریگی (استقلال)

ریگی از خرید‌های خوب فصل جاری استقلال بوده که کاملاً در خدمت تیم ایفای نقش می‌کند و به ندرت عملکرد ضعیف از او دیده شده است. ریگی در روز بد استقلال مقابل سایپا هم عملکرد خوبی داشت و علاوه بر اینکه تک گل تیمش را به ثمر رساند توانست به خوبی میانه میدان را مدیریت کند و در پاسکاری هم موفق عمل کرد.

هافبک: سعید صادقی (شهرخودرو)

صادقی از بازیکنان خوب شهر خودرو در طول فصل بود که حالا در نخستین بازی بعد از تعطیلات طولانی مدت لیگ آمادگی بالای خودش را به رخ سایرین کشید. دو گل زده این بازیکن در دیدار با ذوب آهن عملکرد درخشان او در این هفته بود و برتری تیمش را رقم زد تا در جمع بهترین‌ها قرار بگیرد. او ۲ شوت به سمت دروازه داشت که هر دو تبدیل به گل شد و یک دریبل موفق و ۲ قطع توپ هم داشت.

هافبک: محمد کریمی (سپاهان)

پدیده لیگ هجدهم و آقای پاس گل فصل گذشته در لیگ نوزدهم خیلی فرصت بازی پیدا نکرد، ولی هر بار قلعه‌نویی به او اعتماد کرد توانست عملکرد قابل قبولی از خودش به نمایش بگذارد. کریمی بازی تاثیرگذاری از خودش به نمایش گذاشت و علاوه بر پنالتی گل شده‌اش، یک گل دیگر هم می‌توانست بزند که توپ او با بدشانسی از روی خط دروازه برگشت داده شد.

بیشتر بخوانید: درخواست مهلت فدراسیون فوتبال ایران از فیفا/ بی‌برنامگی مطلق!
هافبک: محمود مطلق‌زاده (صنعت نفت)

نفتی‌ها با وجود مشکلات ریز و درشت و عدم تمایل وزارت نفت به تیمداری و خروج اسکوچیچ در میانه راه همچنان تیم خوبی هستند و نتایج خوبی می‌گیرند و برتری آن‌ها مقابل پارس جم هم در میان نتایج پر سروصدای هفته پنهان ماند. محمود مطلق‌زاده، هافبک نفوذی نفتی‌ها چند پاس خوب برای همبازیان خود ارسال کرد که با بدشانسی تبدیل به گل نشدند و خودش گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند.

مهاجم: مهدی عبدی (پرسپولیس)

ستاره بی، چون و چرای این هفته پرسپولیس و حتی لیگ برتر بود. در غیاب مهاجمان خارجی، یحیی ناچاراً به مهاجم جوان خود اعتماد کرد و مزد اعتمادش را هم گرفت. عبدی در زمین همه کار کرد و به جز ۲ گلی که به ثمر رساند و دریبل‌های موفقی که داشت، می‌توانست هتریک کند که با کم دقتی او این اتفاق نیافتاد. او نشان داد گلزنی در دربی اتفاقی نبوده و حالا ۳ امتیاز مهم دیگر برای تیمش دشت کرد.

مهاجم: علی علیپور (پرسپولیس)

علیپور هم روز خوبی در خط حمله پرسپولیس داشت و علاوه بر گلی که زد، بار‌ها خط دفاع پیکان را آزار داد و خلق موقعیت کرد و می‌توانست گل دوم خودش را هم به ثمر برساند. او در چند مرحله به خوبی برای عبدی فضاسازی کرد تا مهاجم جوان فرصت خود نمایی پیدا کند و می‌توانند زوج خوبی کنار هم تشکیل دهند.

مهاجم: فرشاد احمدزاده (فولاد)

مثل بازی با استقلال بازهم عملکرد درخشانی داشت تا نشان دهد خرید طلایی نیم فصل نکونام است و این روز‌ها حسابی در اوج قرار دارد. گل مهمی که احمدزاده در بازی با ماشین سازی به ثمر رساند بدون شک در پایان فصل در معادلات بالای جدول اهمیت زیادی دارد.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لیگ برتر ، لیگ فوتبال
نظرات شما
پیشخوان