تاریخ انتشار: ۱۸:۴۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۹

قالیباف: ما مدیران، خجالت‌زده مردم هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مدیران خجالت زده مردم عزیزمان هستیم و ان شاءالله با تلاش و پشتکار و حضور مردم در صحنه مشکلات برطرف خواهد شد.

قالیباف

رویداد۲۴  رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما مدیران خجالت زده مردم عزیزمان هستیم و ان شاءالله با تلاش و پشتکار و حضور مردم در صحنه مشکلات برطرف خواهد شد.



محمدباقر قالیباف:

* بحثی در تحول حوزه کاری مجلس برای حل مشکلات وجود دارد، اما این کار‌ها از جمله اشتغال جوانان و مشکلات اقتصادی دراختیار وظایف مجلس نیست، اما ما برای حل مشکلات مردم مخصوصا در حوزه اقتصادی حرکت می‌کنیم و گام‌های جدی برمی داریم.
بیشتر بخوانید: قالیباف: آلودگی هوای تهران ۶ساله حل می‌شود


* تحول در مجلس برای خدمتگزاری، اگر بخواهد اتفاق بیفتد، باید همراه با شفاف‌سازی، هوشمندسازی، کارآمدسازی و مردمی‌سازی (همراهی مردم در کارها) باشد. من بند چهارم یعنی مردمی‌سازی را مهمتر می‌دانم البته این موارد تقدم و تاخر ندارد و هر چهار مورد باید با هم اتفاق بیفتد.

* من به شما و به همه جهادی‌ها و جوانان کشور و به همه مردمی که دل در گروی کشور عزیزمان دارند عرض می‌کنم که ما اگر موضوعات را مردمی نکنیم و مردم پای کار نباشند، مشکلات حل نمی‌شود؛ در آخرین مورد، کار مردمی در بحران کرونا را دیدیم که اگر مردم در بحران کنار ما نبودند و به صحنه نمی‌آمدند موضوع کرونا جمع نمی‌شد.

* این نگاه و باور ماست و من دست نیاز به سمت یکایک شما دراز می‌کنم، اگر یک روز در یک مسجد و در یک قرارگاه و در یک نقطه بودیم، امروز این فرصت را داریم تا بسیار سازمان یافته و سیستماتیک و کاملا با روحیه با محبت و با گذشت و مجاهدانه برای حل مشکلات مردم از همه ظرفیت‌های کشور استفاده کنیم.

* مهم‌ترین بحث من با شما عزیزان همین بود و مطمئن باشید که در پیش روی ما، حرکتی که مجلس انجام خواهد داد با همراهی و همکاری همه نمایندگان مردم از اقصی نقاط کشور وحتما باکمک بخش‌های دولتی و حتما با کمک مردم و بخش‌های خصوصی و حتما با همه تشکل‌های مردمی است که وجود دارند. ما با هم به گونه‌ای حرکت خواهیم کرد تا با تلاش و پشتکار و فعالیت مشکلاتی که امروز مردم عزیزمان از آن رنج می‌برند، برطرف شود.

* ما مدیران خجالت زده مردم عزیزمان هستیم. ان شاءالله با تلاش و پشتکار، مشکلات برطرف خواهد شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان