تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۴ تير ۱۳۹۹

سلطانی: اگر مسئولان سایپا شهامت دارند رقم قراردادها را منتشر کنند

مدیر پیشین تیم های والیبال پایه سایپا گفت: روی حرفم ایستاده‌ام و اعتقاد دارم رقم قرارداد بازیکنان سایپا چند برابر شده است. اگر مسئولان باشگاه شهامت دارند رقم‌ها را منتشر کنند.

تیم والیبال سایپا

رویداد۲۴ بهمن سلطانی مدیر پیشین تیم های پایه والیبال سایپا در اظهار نظر اخیر عنوان کرده که این باشگاه رقم میلیاردی را به بازیکنان تیم والیبالش پرداخت کرده است. وی عنوان کرده که رقم قرارداد بازیکنان تیم والیبال سایپا نسبت به گذشته افزایش چشمگیر و چند برابری داشته است. پس از صحبت های سلطانی،مصطفی کارخانه در واکنش به صحبت های او پاسخگویی را به باشگاه سایپا محول کرد.

بهمن سلطانی درباره پاسخ کارخانه و رد رقم های قرارداد های عنوان شده گفت: اگر شهامت دارند رقم قراردادها را چاپ کنند. معلوم است که تکذیب می کنند. شاید رقم قراردادها را درست کنند اما از ارقامی که گفتم مطمئن هستم.

وی درباره دلیل رفتنش از تیم سایپا گفت: ۳ سال به عنوان مدیر تیم های پایه سایپا فعالیت کردم و بهترین نتایج را کسب کردم. آخرین نتیجه قهرمانی هر دو رده پایه در کشور بدون شکست بود. ۳۰ درصد قرارداد ها پرداخت شد. مدبر بهترین مدیریت را داشت و قرار بود ۲۰ درصد نیز پاداش به بازیکنان تعلق گیرد. اما کاشانی آمد و بجای پاداش، ۲۰ درصد پاداش را نیز کسر کرد و ۱۰ درصد هم از قرار داد اصلی بازیکنان و کادر فنی کسر کرد.


بیشتر بخوانید: رونمایی از بازیکن ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیونی و مربی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی در والیبال!


مدیر پیشین تیم های پایه سایپا افزود: این مزد پاداش بود. بازیکنی که شب در میدان آزادی خوابید و هزینه خرید شارژ نداشت تا با خانواده اش تماس بگیرد و من از جیب پرداخت می کردم. پاسخ سوال رفتنم را از مدیران سایپا جویا شوید که چرا مرا کنار گذاشتند؟ دیگر از یک مربی چه می خواستند. قراردادم شرم آور بود. با عشق و علاقه کار کردم و بهترین نتایج را گرفتم. چه توجیهی برای برکناری ام داشتند؟ از پشت پرده خبر ندارم. تصور کنید کارخانه امسال تیم را قهرمان کند و سال بعد او را برکنار کنند خنده دار است. بجای پرداخت پاداش قهرمانی برکنار می کنند.

سلطانی درباره مبلغ قرارداد های برخی از بازیکنان که غیر معقول بسته شده است گفت: منظور من اصلاً رضا صفایی نبود. قرار داد صفایی خیلی معقول افزایش پیدا کرد اما برخی خیر. بازیکنان بزرگی مانند محمد موسوی نیز هرچه بسته حقش است. در واقع هدف صحبت های من مدیریت است. رسایی قائم مقام باشگاه فردی که بازنشسته است، ماهی ۱۸ میلیون دریافتی دارد اما پول بچه مردم را نمی دهند! اگر دو ماه حقوق رسایی را می دادند کل قرارداد بازیکنان نوجوانان و جوانان پرداخت می شد.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: والیبال
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان