تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۵ تير ۱۳۹۹

تغییرات جدید در راه اینستاگرام

اینستاگرام هر چند وقت یکبار با دریافت بروزرسانی به ویژگی‌های جدیدی مجهز می‌شود.

تغییرات جدید اینستاگرام

رویداد۲۴ انتظار می‌رود در آینده این شبکه اجتماعی امکان مشاهده تمام استوری‌ها در یک صفحه را برای کاربران فراهم ‌کند و همچنین حساب‌هایی را برای بلاک کردن به شما پیشنهاد کند.

اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی است و استوری‌ها در آن طرفداران زیادی دارند و به همین علت، این کمپانی روی آن تمرکز کرده و ویژگی‌های جدیدی برای آن درنظر می‌گیرد. بر اساس گزارش TechCrunch، اینستاگرام در حال تست ویژگی است که به کاربران اجازه می‌دهد که استوری‌های بیشتری را مشاهده کنند.

این شبکه اجتماعی امکان مشاهده دو ردیف استوری بجای یک ردیف در نسخه کنونی را برای کاربران فراهم می‌کند. در این بخش یک دکمه قرار می‌گیرد که توسط آن می‌توانید تمام استوری‌ها را ببینید. در حقیقت با انتخاب این دکمه، یک صفحه جدید باز می‌شود که تمام استوری‌ها را دربرمی‌گیرد.تغییرات جدید اینستاگرام

اینستاگرام رسما تست این ویژگی توسط شمار کمی از کاربران را تایید کرده، اما اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. در صورتی که این شبکه اجتماعی تصمیم به انتشار عمومی این ویژگی بگیرد، به احتمال زیاد محبوبیت استوری در میان کاربران افزایش پیدا می‌کند.

به نظر می‌رسد علاوه بر امکان مشاهده تمام استوری‌ها در یک صفحه جدید، این کمپانی ویژگی دیگری را نیز به اپلیکیشن خود اضافه ‌کند. به گفته MSPoweruser، اینستاگرام در آینده نزدیک به شما پیشنهاد می‌کند که کدام کاربران را بلاک کنید.

این شبکه اجتماعی در حال تست یک صفحه جدید است که در آن لیستی از افرادی که شاید کاربران بخواهند آن‌ها را بلاک کنند، وجود دارد. روش اینستاگرام بسیار ساده است. اگر فردی را در فیسبوک بلاک کرده باشید و در این شبکه اجتماعی نیز حسابی داشته باشد، حساب آن در صفحه جدید قرار می‌گیرد و به شما پیشنهاد می‌شود که آن را مسدود کنید.تغییرات جدید اینستاگرام

به نظر می‌رسد این ویژگی تا زمانی که فیسبوک مسنجر با اینستاگرام ادغام نشود، نباید منتظر انتشار چنین ویژگی باشیم که البته منطقی به نظر می‌رسد.

با ادغام آن‌ها، اینستاگرام می‌تواند حساب افراد را در فیسبوک مورد بررسی قرار دهد و سپس در لیست پیشنهادی خود قرار دهد.

منبع: دیجیاتو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان