تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۱۸ تير ۱۳۹۹

وزیر بهداشت: اگر فشار بیاورند ناگفته‌ها را می‌گویم

وزیر بهداشت: اگر من روزی قرار باشد که این زحمات همکاران من در این دوران به هر دلیل مورد هجمه قرار گیرد مجبورم حرفایی را بزنم که فراتر از ظرفیت بعضی از اندیشه‌ها است. من به شدت از تلاش وزارت بهداشت و همکارانم دفاع میکنم و زانو میزنم و دست یکایک کسانی که خارج از وزرات خانه مارا کمک کردند میبوسم.

وزیر بهداشت

رویداد۲۴   دکتر نمکی گفت: ما دچار خسران شده ایم در کرونا، نه اینکه نفهمیم این بازگشایی آمار کرونا را بالا خواهد برد نه اینکه نفهمیم وقتی مترو و اتوبوس وقتی یک سوم ظرفیت مردم را دارند ما مواجه با همچین پدیده‌ای نخواهیم شد، این جهل ما نبود، این ضعف و زانو زدن ما در مقابل اقتصادی بود که پیش از این پتانسیل و کشش نداشت.
بیشتر بخوانید: فرمانده مقابله با کرونا در تهران:عمده فوتی‌های کرونا در پایتخت، مربوط به مناطق ۴، ۲، ۱۴ و ۱۵
وی اضافه کرد: این موضوع را همه باید بدانند، و اگر من روزی قرار باشد که این زحمات عزیزان در این دوران به هر دلیل مورد هجمه قرار گیرد مجبورم حرفایی را بزنم که فراتر از ظرفیت بعضی از اندیشه‌ها است. من به شدت از تلاش وزارت بهداشت و همکارانم دفاع میکنم و زانو میزنم و دست یکایک کسانی که خارج از وزرات خانه مارا کمک کردند میبوسم.

نمکی ادامه داد: نیرو‌های مسلح جوانمردانه ایستادند، صدا و سیما همانطور که گفتم نمره اش بیست بود و مارا تنها نگذاشت، سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، روحانیت که با نجابت با ما برخورد کردند، استاندار‌های محترم و تمام کسانی که ما را یاری کردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان