تاریخ انتشار: ۱۶:۵۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۹

نامه هئیت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران به وزیر بهداشت

هئیت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار درنظر گرفتن تهمیداتی برای کاهش انتقال بیماری کووید ۱۹ و درنظر گرفتن شرایط دورکاری و نظارت ویژه بر توزیع اقلام محافظتی و مراکز تجمع مردم شدند.
ویروس کرونا
رویداد۲۴ متن نامه را در زیر بخوانید:

جناب آقای دکتر نمکی
وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم

احتراماً ضمن تشکر از مساعی جنابعالی و همکاران خدوم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نیز همه اقشار جامعه فرهیخته پزشکی و پیراپزشکی در مبارزه با بیماری کووید-۱۹، با عنایت به افزایش مناطق قرمز در کشور و اوج‌گیری مجدد این بیماری، تأکید بر راهبرد «اولویت حفظ سلامتی و جان مردم و پرسنل درمانی» کشور در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری‌های کلان کشور بر سایر امور و صیانت از حقوق مردم و نیز جلوگیری از فرسودگی و آسیب کادر درمان ضرورتی اجتناب ناپذیر است؛ لذا پیشنهادات ذیل جهت استحضار و طرح در جلسات تخصصی ستاد کرونا ایفاد می‌گردد.

۱- به منظور حفاظت از پرسنل و کارمندان در بخش‌های دولتی در شهر‌هایی که وضعیت قرمز اعلام شده است حداقل ۳۰% از پرسنل به صورت گردشی از طریق دورکاری انجام وظیفه نمایند.

۲- بازگشایی‌های غیر ضروری در حوزه‌های مختلف تعلیق شده و در حوزه پزشکی نیز اعمال جراحی غیر ضروری به بعد از پیک کرونا موکول گردد.

۳- در خصوص سهولت دسترسی آحاد مردم و جامعه پزشکی به ملزومات پیشگیری، اقدامات اداری- اجرایی لازم انجام گرفته و از تولید تا توزیع توسط نهاد‌های نظارتی رصد شود.

۴- نظارت و محدودیت‌های لازم بر اماکن عمومی مانند رستوران‌ها، اتوبوسرانی و مترو به طور ویژه در دستور کار قرار گیرد.

از بذل عنایت جنابعالی سپاسگزارم.
هیأت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان