تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۲۲ تير ۱۳۹۹

نماینده مجلس: ارزش یارانه مردم به ۲ دلار رسیده است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و فشار اقتصادی بر دوش مردم تاکید کرد که باید از امید بستن به کدخدا دست کشید و بر جوانان و ظرفیت‌های اقتصادی کشور تکیه کرد.

 یارانه نقدی

رویداد۲۴  سید جواد حسینی‌کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسوولیت دولت در برابر مردم بیان کرد: هدف از برجام برداشتن تحریم‌های ظالمانه بود، اما امروز نتیجه چند سال مذاکره، شدیدتر شدن تحریم‌ها و فشار اقتصادی بر مردم و دلار بالای ۲۰ هزار تومان و سکه بالای ۱۰ میلیون و قیمت مسکن دست نیافتنی شده است.

وی با بیان این که «یارانه مردم ارزش ۲ دلار پیدا کرده است» با انتقاد شدید از موافقان مذاکره اظهار کرد: آیا شرم نمی‌کنید که با قاتل سردار قاسم سلیمانی می‌خواهید مذاکره کنید؟

وی درباره «قیمت نجومی مسکن» و جایگاه گوشت و  مرغ و تخم‌مرغ در سفره مردم از دولتمردان پرسید: آیا از وضعیت زندگی کارگران و بازنشستگان که مجبورند دو شیفت برای گذران زندگی خود کار کنند مطلع هستید؟ آیا وضعیت نیمه‌جان را می‌بینید؟ به خدا و جوانان کشور تکیه کنید تا مردم حداقل کمی از لذت زندگی را بچشند.

حسینی‌کیا با اشاره به نامه موسوی خویینی‌ها به رهبری نیز گفت: آیا دلار بالای ۲۰ هزار تومان را ندیدید و سکوت ننگین اختیار نکردید؟


بیشتر بخوانید: آیا روند افزایش قیمت ارز در بازار طبیعی است؟


نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در تذکری خطاب به وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، بیان کرد: مشکل آب شرب روستاهای منطقه نیازمند اعتبار است تصفیه‌خانه آب شرب نیازمند اعتبارات کافی می‌باشد. قیمت کود و محصولات کشاورزی صدای کشاورزان را بلند کرده است، باید جلوی واردات و قاچاق گرفته شود.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات و وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به اینترنت پرسرعت در منطقه و احداث راه‌های روستایی و احداث آزادراه همدان – سنقر و کرمانشاه شد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان