تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۲۵ تير ۱۳۹۹

مدیرعامل باشگاه فولاد: کرونا روی برخی تیم‌ها اثرگذار نیست

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: بیماری کرونا روی برخی تیم‌ها اثرگذار نیست و اگر بخواهند اثر بیماری را کاهش داده تا بازی انجام شود.
مدیرعامل باشگاه فولاد
رویداد۲۴ سعید آذری در خصوص شرایط به وجود آمده برای تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خو د گفت: کرونا تا زمان نامعلوم وجود دارد، اما باید بگویم که این ویروس به غیر از بیمار کردن مردم در سراسر جهان، کار‌های دیگری هم می‌تواند انجام دهد به عنوان مثال می‌تواند باعث قطع شدن ناگهانی اتوماسیون اداری یک سازمان شود تا تبادل اطلاعات راجع به آن صورت نگیرد.

وی افزود: در ورزش اگر بخواهند، یک مسابقه را به علت درصد بالای بازیکنان ابتلا به بیماری کرونا کنسل می‌کنند، ولی در بعضی موارد این امر شدنی نیست، چون ویروس کرونا روی بعضی رنگ‌ها کارایی ندارد لذا خود به خود درصد بیماری کاهش پیدا می‌کند تا آن مسابقه به هر طریقی انجام شود.

همچنین در اطلاعیه اخیر باشگاه فولاد آمده است که اعضای این تیم اخیرا در ۲ مرحله تست PCR زیر نظر ایفمارک شرکت کرده‌اند که نتایج این تست‌ها به اطلاع سازمان لیگ رسانده شده است؛ البته پاسخ تعدادی از تست‌ها نیز شب گذشته به دست مسوولان باشگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید: ترابی: فولاد را ببریم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم
این در حالی است که اتوماسیون اداری تیم فولاد برای ارتباط با سازمان لیگ و اطلاع از آخرین وضعیت برگزاری یا عدم انجام دیدار با پرسپولیس، قطع شده و فولادی‌ها اکنون در وضعیت نامشخصی به سر می‌برند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۳۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی جای گرفته است.
منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان