تاریخ انتشار: ۰۲:۰۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۵

مجارستان سرگروه شد

دیدار تماشایی و پرگل مجارستان و پرتغال با تساوی 3 بر 3 همراه شد تا هر دو تیم جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های اروپا را کسب کنند.
رویداد۲۴ - تیم های پرتغال و مجارستان، چهارشنبه شب در دور سوم از مرحله گروهی جام ملت های اروپا در شهر لیون فرانسه به مصاف هم رفتند.قضاوت این دیدار که از گروه ششم برگزار شد را «مارتین اتکینسون» انگلیس برعهده داشت.
پرتغالی ها که در دو دیدار گذشته خود به تساوی رضایت داده بودند برای صعود به مرحله بعدی نیاز به کسب پیروزی داشتند و در سوی دیگر مجارستان چهار امتیازی نیز در آستانه صعود بود.
این دیدار با تعادل نسبی از سوی هر دو تیم آغاز شد، اما این مجارستان بود که در دقیقه نوزدهم از سوی «زلتان گرا» به گل دست یافت.
این گل تا ثانیه های پایانی نیمه نخست پابرجا بود که پاس در عمق «کریستیانو رونالدو» به «نانی» رسید تا این مهاجم با ضربه ای بدون معطلی کار را به تساوی یک بر یک بکشاند.
در ابتدای نیمه دوم مجارستان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که شوت «بالاز ژوژاک» کاپیتان مجارستان بعد از برخورد به مدافعان پرتغال به گل دوم تبدیل شد.
خوشحالی مجارها دوام زیادی نداشت و در دقیقه 50، رونالدو توپ ارسالی از سوی «جوائو ماریو» را با پشت پا و به شکلی تماشایی تبدیل به گل مساوی کرد.
در دقیقه 54، بازهم مجارستان صاحب ضربه ایستگاهی شد که ضربه ژوژاک در مرحله نخست دفع شد، اما همین بازیکن دوباره توپ را در اختیار گرفت و با ضربه ای سنگین، دومین گل خود و سومین گل تیمش را به ثمر رساند.
این دیدار تماشایی همچنان با حساسیت زیادی دنبال شد و در دقیقه 62، «ریکاردو کوارشما» که تنها ثانیه های از حضورش در میدان می گذشت توپ خطرناکی را روی دروازه مجارستان ارسال کرد و رونالدو با پرشی بلند و ضربه سر، گلزنی کرد تا بار دیگر پرتغال از شکست رهایی پیدا کرده و بازی 3 بر 3 مساوی شود.
در نهایت این دیدار با تساوی 3 بر 3 به اتمام رسید تا مجارستان به پنج امتیاز به عنوان تیم صدرنشین و بالاتر از ایسلند که این تیم نیز 5 امتیاز دارد از گروه ششم راهی مرحله بعدی شود.
همچنین تیم ملی پرتغال با کسب سه تساوی متوالی و 3 امتیاز و با خوش شانسی راهی مرحله بعدی شد.
پرتغال در جمع یکی از تیم های برتر رتبه سوم گروه های ششگانه یورو 2016 ایستاد و صعود کرد تا در مرحله یک هشتم نهایی با انگلیس روبه رو شود.
**ترکیب پرتغال:
روی پاتریسیو، ریکاردو کاروالیو، په په، ویرنیها، الیسئو، ولیام کاروالیو، ژائو موتینیو(رناتو سانچس)، جوائو ماریو، آندره گومز(ریکاردو کورشما)، کریستین رونالدو و نانی(دانیلو).
سرمربی:فرناندو سانتوس
**ترکیب مجارستان:
گابور کرالی، آدام لانگ، نیهالی کورهوت، گومیس، رولاند یوهاج، آکاس الک، بالاز ژوژاک، لوورسیس(استیبر)، آدام پینتر، زولاتان گرا(بارناباس بیسه) و آدام زالای(کریستین نمت).
مربی:برند اشتورک
منبع: ایرنا
برچسب ها: مجارستان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان