تاریخ انتشار: ۱۳:۵۳ - ۲۸ تير ۱۳۹۹
پلیس امنیت پایتخت خبر داد:

ممنوعیت فعالیت، باشگاه‌ها، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: طبق تصمیم مرکزسلامت محیط و کار وزارت بهداشت، اجرای همایش‌ها و اجتماعات و فعالیت باشگاه‌های ورزشی، کافه‌ها و قهوه خانه‌ها از امروز تعطیل شد.
ممنوعیت فعالیت، باشگاه‌ها، کافه‌ها و قهوه‌خانه‌ها
رویداد۲۴ "سرهنگ نادر مرادی"در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برابر اعلام معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در خصوص اعمال محدودیت‌های در سطح شهر تهران که یکی از کلانشهر‌های مهم و حیاتی بوده و دارای بیشترین مراکز اداری و تجاری است، مقرر شد از شنبه کلیه اجتماعات و همایش‌ها ممنوع شود.

وی افزود: با توجه به دستور صادره کلیه استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پر برخورد مانند کشتی، کاراته، جودو و .. ممنوعیت فعالیت دارند.

این مقام انتظامی درباره سایر محدودیت‌های اعمال شده، تصریح کرد: برگزاری مراسم فرهنگی مذهبی، کافه ها، قهوه خانه ها، چایخانه‌ها بویژه محل‌های عرضه دخانی از شنبه در تهران تعطیل هستند.

بیشتر بخوانید: وضعیت وخیم بیمارستان شهدای یافت آباد به دنبال اوج‌گیری دوباره کرونا/ امکان پذیرش بیشتر نداریم
معاون نظارت بر اماکن عمومی تهران بزرگ در پایان با اعلام برخورد قاطعانه با متخلفان از شهروندان خواست: با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در حفظ سلامت خود و سایر شهروندان تلاش کنند.
منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان