تاریخ انتشار: ۲۱:۳۶ - ۳۰ تير ۱۳۹۹

واکنش عجیب بارسلونا به لغو مراسم توپ طلا!

باشگاه بارسلونا بعد از اعلام خبر لغو اهدای توپ طلا با انتشار تصویری از لیونل مسی در کنار شش توپ طلای سال‌های اخیر، مدعی شد همه می‌دانند چه کسی بهترین بازین جهان است. این در حالیست که به نظر می‌رسید این ستاره ۳۲ ساله امسال تقریبا شانسی برای دریافت این جایزه نداشت و همه از رابرت لواندوفسکی به عنوان بخت اول نام می‌برند.

مراسم توپ طلا

  رویداد۲۴ ساعتی قبل فرانس فوتبال در خبری شوکه کننده اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ توپ طلا به هیچ بازیکنی اهدا نخواهد شد.

 رویای دریافت توپ طلا در سال ۲۰۲۰ برای ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال به اتمام رسید و طبق ادعای نشریه فرانس فوتبال و به علت شیوع ویروس کرونا و ایجاد تغییرات بزرگ در برنامه ریزی مسابقات، امسال خبری از اهدای جایزه مرد سال جهان نخواهد بود.
بیشتر بخوانید: به مناسبت تولد ستاره فوتبال جهان/ ۴۸ سالگی زین‌الدین زیدان در قاب تصویر

اما باشگاه بارسلونا بعد از اعلام این خبر با انتشار تصویری از لیونل مسی در کنار شش توپ طلای سال‌های اخیر، مدعی شد همه می‌دانند چه کسی بهترین بازین جهان است. این در حالیست که به نظر می‌رسید این ستاره ۳۲ ساله امسال تقریبا شانسی برای دریافت این جایزه نداشت و همه از رابرت لواندوفسکی به عنوان بخت اول نام می‌برند.

بارسلونا این فصل و بعد از سال‌ها نه در کوپا دل ری و نه در لالیگا موفق به کسب عنوان قهرمانی نشد و مسی نتوانست جایزه کفش طلای اروپا را نیز از آن خود کند. همچنین بسیاری از هواداران بارسا شانس چندانی برای موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان نیز قائل نیستند و بیدین ترتیب بعید بود لیونل مسی عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کند. البته اکانت رسمی باشگاه بارسلونا چنین عقیده‌ای ندارد و کاپیتان این باشگاه را لایق دریافت عنوان مرد سال جهان می‌داند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بارسلونا ، توپ طلا
نظرات شما
پیشخوان